Ihastuminen työkaveriin - aloitteen tekeminen?

Vierailija

Olen ihastunut työkaveriini, molemmat ollaan sinkkuja.
Nyt mietin, että miten voisi tehdä aloitetta tai ilmaista, että olen kiinnostunut?
Pelkään lähinnä sitä, että toinen ei olekaan kiinnostunut.
Facebookissa olemme kavereita, voisiko siellä aloittaa jotain keskustelua?
Töissä ei olla oikeastaan juteltu paljoakaan, vaikka naamakkain ollaan 8h/päivässä ja 7x viikossa. Olen vaan niin ujo :/
Tosin mitään ihmeempiä keskusteluja ei voikaan jutella siellä..

Kommentit (3)

Vierailija

Mun mielestä fb on hyvä idea! Siellä voi kirjoitella vaikka vähän ujostuttaa. Ehkä sä voisit kysyä jotain tyhön liittyvästä asiasta..

Mun poikaystävä löysin työpaikasta, ja me ollaan nyt oltu yhdessä yli vuoden. Hän teki aloitteen Facebookissa :) keskusteltiin vähän ja sitten tapailtiin työn ulkopuolella.

Lycka till!

Vierailija

Itseasiassa fb:ssä sitten laitoin sille viestiä ja juteltiin ihan vaan niitä näitä.
Pientä flirttiä ollut, mutta töissä ei niinkään.. Saas nähdä ;)

Vierailija

Miten teidän juttu on edennyt? Itse painin saman ongelman kanssa..Yli puolen vuoden kiertelyn ja kaartelun jälkeen, rohkaistun ja kerroin tunteistani..No, meille ei tullut mtn..En tiedä johtuiko siitä, että lähdin ulkomaille..Tulin 3 kk:n jälkeen takaisin ja meidän silmäpeli ja säätäminen jatkuu..Mies tuli jopa luokseni yöksi heti sinä päivänä kun tulin takaisin Suomeen..En vaan tiedä mtn mies nyt haluaa tai ajattelee..Olen yrittänyt unohtaa hänet, mutta hankalaa samassa työpaikassa..Tuntuu että välillämme on edelleen jotain, en vain uskalla tehdä uutta aloitetta rukkasten pelossa..No, toivottavasti teille menee paremmin..:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat