Intti pilaa seksielämämme

Vierailija

Asian laita on siis tämä: ennen mieheni kesti pidempään ja jaksoi toisenkin kerran jos ensin tuli liian nopeasti. (seksi oli siis loistavaa, parempaa ei pystyny toivomaan) nykyisin ei ole mitään mahdollisuuksia päästä edes kunnolla sisään saati sitten rakastella kunnolla. eikä mittää toivoo että jaksais toisenkin kerran. tämä alkaa vaivata meitä ja varsinkin minulle seksi on erittäin tärkeä osa suhdetta. onko kellään samankaltaisia kokemuksia ja miten ne ovat ratkenneet ja onko seksielämänne parantunut intin jälkeen normaaliksi taas?

Kommentit (8)

Vierailija

Olisko sellanen et mies kun juoksee intissä ja fyysisesti ponnistelee kokoajan. juoksee kun toiset käskyttää jne. ei jaksa enää sitten kotona paljon mitään kaipaa vaa sitä lepoa. Sekin et jos ei pääse päästelee paineita kun kerran viikkoo kahteen (jos ei intissä runkkaa) niin tottakai se on nopeampaa. ennen harjoitettu seksii monta kertaa viikossa pitkin viikkoa ni kestävyyttää löytyy. nyt yhtäkkiä kolmena päivänä viikossa tai kahdessa. tilanne palaa ennalleen sitten kun intti on ollut ohi jonkun aikaa.

Vierailija

pääsyy varmasti ei ole tässä jaksamattomuudessa, mutta tuo loppuviesti osui kyllä aika nappiin. ja on meillä jopa kerran ollut hyvää seksiä nyt lähiaikoina :D pitää jaksaa nyt odottaa. (ja kuulema siellä on aikaa kyllä runkkailla =D)

Vierailija

mies just puhu et ei varmaan kovinkaan moni halua edes runkata intissä vaikka pääsisikin jos vaan kotona nainen odottaa :D en tiedä sitten. eiköhän se siitä kun paluu arkeen tulee.

Vierailija

joo sama juttu, seksi ei kamalan ihmeellistä ole nykyään kun mies intissä. hän on nopeesti valmis ja ite just päässyt alkuun, ja omassa suhteessani en edes jaksa vaivautua pitkittämään seksiä jollakin tavalla ja olen luopunut oman nautintoni tavoittelemisesta, kun tuntuu velvollisuudelta tyydyttää mies aina viikonloppuisin ku hänellä on ollu raskas viikko, enkä jaksa sitte kuluttaa aikaa oman nautintoni tavoitteluun ku siitä kuitenkaa mitää tuu. tosin nykyään on aika hyväksikäytetty ja halpa olo näistä syistä. mutta uskon ja toivon että asia paranee intin jälkeen, mutta tämä inttiaika pistää kyllä koville koko suhteen.

Vierailija

Itellähän juuri päinvastoin, mitä kauemmin ollaan oltu yhdessä sen parempaa saan koko ajan. Huolimatta siitä, onko jätkä intis vai ei. Kuitenki tämä ikävä ei ole kivaa, mutta sitäkin oppii käsittelemään.:) Mut toi on totta, että intti pistää suhteen koville, vaikka olemme poikaystävän kans olleet jo kohta 4 vuotta yhdessä, nii ne kuumat tunteet ei ole kadonnu minnekkään ja osaltaan lisäävät sitä tuskaa tähän olemiseen. :/ Noista tuntemuksista ja asioista kannattais yrittää jutella, sillä asiat saattaa vaan pahentua, jos niitä ei yritä selvittää. :) Ite ainaki pyrin kertomaan miehelle kaikki tunteet ja ajatukset, jotka häiritsee, sillä onhan hänenkin oikeus tietää, jos joku mättää.

Vierailija

Mä taas oon samaa mieltä evlin kanssa, seksielämämme paranee koko ajan. Huomattavasti myös intin aikana. Ja ehdottaisin samaa, että keskustelette asiasta. :)

Vierailija

kuulema siellä aina yrittää runkkailla. ja ollaan puhuttu tästä aika paljon miehen kanssa. :) alkuun meilläkin se parani, mutta sitten supes huononemaan. :// ei meiltäkään himoa puutu vaikka vuosi ollaan yhdessä oltu. ja viime vkl kokeiltiin että ei menisi niin myöhään illasta se ja että otan suihin ("puran paineet") aika aikases vaihees ja sit tehdää jtn muuta ja sit vast rakastellaan. nämä ovat toimineet jotenkin. parenamaan päin. on hyvä että mieski haluaa löytää ratkaisun tähän. =))

Vierailija

ite en viitti ees asiasta sanoa että en nauti enää seksissä hirveesti, ku tuntuu että poikaystävä suuttuu jos taas valitan.. en kerro nykyään jos on ongelmia tai jos oon onneton ku ei poikaystävä jotenki ees yritä auttaa, se vain odottaa että asia menee ohi.. kai se on omaa syytäni, koska mulla on ollu hiljattain vaikeeta jotain kuukauden ajan nii kai se kyllästy auttamaan ja antaa ny olla. joten ei siitä mitää hyötyä nykyään ole jos kerron mikä vaivaa yleensäkkin tai seksielämässä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat