Liian kosteana

Vierailija

Ongelmani siis on se että yhdynnässä kostun aivan liian nopeasti ja paljon! Vaikka poikaystäväni kanssa emme pitäisi minkäänlaista esileikkiä, silti hetki yhdynnän aloittamisesta olen jo liian märkä, eikä kumpikaan tunne juuri mitään. :( Pyyhkiminen ei paljon auta, koska se märkyys kuitenkin pysyy sielä sisäpuolella... Enkä pitäisi olla löysäkään, ainakin poikaystäväni sanoo että on tiukka (ennen liiallista kostumista). Tämä oikeasti haittaa seksielämäämme, innostus seksiin on vähennyt tämän takia :(

Olemme seurustelleet jo melkein 2 vuotta. Olen 19v ja poikaystäväni 20v.
Syön myös yasminelle e-pillereitä (jos se voi jotenki vaikuttaa). Huonoa on se, etten muista kostuinko liikaa jo ennen e-pillereiden aloittamista vai onko se tullut niiden jälkeen.. S:

Mistä voisi johtua? Löysyys, peniksen koko, e-pillerit ?

Kommentit (4)

Vierailija

e-pillerit olis villiveikkaus jos tosiaan ei tartte edes pahemmin leikkiä. sun hormooni taso noitten pillereitten kanssa tekee sen että sä olet taukoomatta kostee. toisilla raskaus saa aikaa tuon saman efektin eli kun hormoonit muuttuu normaalista.

Vierailija

Mulla homma on taas aivan päinvastoin. Pillerit kuivattaa pahasti, eikä hommasta tule ikinä yhtään mitään ilman liukkaria. Ei, vaikka esileikki olisi kuinka nautinnollinen ja kestäisi kauan.

Suosittelen ottamaan tuon puheeksi seuraavalla kerralla, kun käyt gynellä. Siellä osataan varmasti neuvoa ja voit vaihtaa pillerimerkkiä/johonkin muuhun ehkäisyyn, jos sielläkin epäillään sen johtuvan niistä.

Vierailija

Itsellä on vähän samaa ongelmaa :I Mutta kokeile suihkussa? Pitäkää vaikka se suihku päällä ja harrastelkaa sen alla niin se vähän vie sitä pois.. ainakin meillä :D

Vierailija

Mulla on ihan sama ongelma, en oo koskaan aatellut, että se olis muillakin ongelma, mut nyt rupesin miettii jos se olis niiden e-pillereiden takia.(syön yasmin pillereitä) Koska ennen niitä hommasta ei tullut yhtään mitään ja lääkkeiden syömisen alkuvaiheessa tarvittiin liukkarii, mutta nykyään homma jää joskus kesken kun ei tunneta mitään ja pikkuveikka ei jaksa vaan löllyä sisälläni..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat