Espoosta/Helsingistä kavereita

Vierailija

Elikkäs olen 20 vuotias tyttö ja etsiskelen uusia kavereita.Olen aikaisemminkin jättänyt viestin tänne mutta siitä on jo aikaa niin ajattelin päivittää viestin kun en tiedä voiko edellistä poistaa :)
Asun avopuolisoni ja koiramme kanssa espoossa.Olen sosiaalinen,h-tajuinen (joskus jopa vedän kaiken ihan läskiks):D ja mukava :) Ehkä alkuun vähän hiljainen kun olen "tuntemattomien" kanssa tekemisissä mutta kyllä se siitä sitten lähtee käyntiin kun tutustun enemmän. Etsin kaveria joka lähtisi minun kanssani esimerkiksi bilettämään kun sille päälle satun :D Ja haluaisin sellainen menevän ystävän joka ei olisi se joka vain tissuttelee juomaa pöydässä.Tykkään itse tanssia ja ilta melkein meneekin siellä tanssilattian puolella :) Ja olisi kiva jos olisi ystävä jonka kanssa tehdä tietysti muitakin tyttöjen juttuja,ettei aika menisi aina vain kotona kullan kainalossa :D Muutin Espooseen noin 3 vuotta sitten landelta ja en ole kamalasti saanut täältä tuttavuuksia kun kaikki kaverit jäivät sinne kotipaikalle.Joten jos haluat tutustua minuun niin laita minulle sähköpostia: miram91@hotmail.com

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat