Tunnottomuus ja seksi

Vierailija

Mistään en ole löytänyt vastaavanlaisia kokemuksia ja alan pelätä, että minussa on jotain pahasti vialla. Nyt etsiskelen mahdollisia kohtalotovereita tai edes järkeviä ehdotuksia.

Ongelmanani on siis tunnottomuus alapäästä. Seksi ei tunnu oikein miltään ihmeelliseltä, ei yhdyntä, käsipeli tai mikään muukaan. Kiihotun kyllä ja nautin siitä todella paljon, mutta enemmänkin psykologisista syistä. Orgasmia en ole saanut kumppanin kanssa.

Nyt kun yleensä aletaan esittää neuvoja, että "tunne itsesi" ja "et ole vielä sinut seksuaalisuutesi kanssa", niin tähdentäisin, etten saa myöskään itsetyydytyksestä kovinkaan ihmeellistä nautintoa, enkä ole teini, vaan ihan aikuinen ihminen, seksielämänkin aloitin vasta sitten kun siltä tuntui, eli 2-kymppisenä, mitään traumoja yms. ei ole. Olen myös hyvin sinut asioiden kanssa ja hyvinkin kiinnostunut seksistä ja uusien juttujen kokeilemisesta. En edes ole varma olenko saanut orgasmia, jotain sinne päin ehkä, mutta kun sanotaan, että sen tietää kyllä saaneensa jos on saanut, niin pistää epäilemään. Myöskään kumppanilla ei ole merkitystä asian suhteen, ei auta vaikka kuinka rakastaisi, luottaisi vaikka henkensä toisen käsiin tai kokisi miten mielipuolisen puoleensavetäväksi.

En ole ottanut tästä ihmeempiä paineita ja keskittynyt vain nauttimaan siitä mitä nyt sitten sattuu saamaan, mutta nyt olisi uusi kumppani tiedossa ja näitä asioita tulee taas pohdittua. Olisihan se ihan kiva päästä osaksi tuohonkin iloon jos se vain on mahdollista.

Kommentit (3)

Vierailija

Heips,
mulla on ollut kanssa ihan sama ongelma. Onhan se seksi mukavaa, mutta ei sitä aina jaksais hymyillä sängyllä vieressä kun toinen on just tullut. Ois kiva kokea itekkin miltä se tuntuu.
Valitettavasti en paljoa osaa auttaa, mutta peukut pystyyn, että jostain ilmeistyisi joku vastaus.

Vierailija

Mulla oli sama juttu, ennen kun löysin nykyisen mieheni. Sillon ennemmin ei myös tuntunut mikään missään..oli turhauttavaa. Olin vakituisessa suhteessa erään miehen kanssa ja olimme yhdessä 2v mutta hän ei saanut minua tulemaan kertaakaan tuona aikana. Nyt vuosi sitten, tapasin tämä hetkisen mieheni ja asiat ovat muuttuneet. Luotan häneen ihan eri tavalla kuin eksääni, joten minun kohdallani kyse oli siis kai jotenkin luottamuksesta, alitajuisesti tai muuten vaan, mutta nyt on kunnon seksielämä, eikä tarvitse stressata siitä että tulenko vai en. Yhdynnän aikana mikään ei vieläkään tunnu oikein miltään, mutta käsipelillä asiat hoituu..tosin siinäkin saattaa välillä mennä yli tunti, mutta kuitenkin. Suosittelen etsimään sen täydellisen kumppanin, jonka kanssa on rento ja hauska olla, eikä turhaan mieti tuota asiaa niin eiköhän se siitä pikkuhiljaa :) Mutta tiedän kyllä kuinka turhauttavalta se saattaa tuntua, mutta uskon että ajan kanssa sekin asia korjaantuu!

Vierailija

mäkin kuvittelin että mut on sidottu tohon kohtaloon. sitten löysin menneisyydestäni trauman, joka laukesi vasta aikuisiän kynnyksellä päin kasvoja.

puolitoista vuotta seurusteltuani aivan ihanan miehen kanssa, opin luottamaan häneen lopulta kunnolla, koska pystyin puhumaan hänelle kaikesta ja hän tuki minua traumaterapiassa ja muussa. suhteen viimeiset puoli vuotta olin todella seksinnälkäinen, koska opin saamaan orgasmin ja nauttimaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat