vaikea suhde,mielipiteitä?

Vierailija

Seurustelin saman henkilön kanssa n.2 vuotta,suhde oli ihana mutta päättyi eroon. Mies jätti ja hetki sen jälkeen puuhaili jo uuden kanssa,olin rikki. Muutama kuukausi myöhemmin mies halusi minut takaisin,ja niinhän minut saikin. Annoin anteeksi koska rakastin häntä niin paljon. Olimme suhteessa jonka salasimme useilta,itse siis halusin tätä. Syynä kai jonkinlainen muiden mielipiteiden pelko. Itsetuntoni kun on hyvin alhaalla. Suhde kesti noin puolitoista vuotta. Olimme hyvin onnellisia vaikka kaikki ystävämmekään eivät tienneet meistä. Tilanne päätyi kuitenkin siihen että mies yhtenä iltana sanoi minulle että haluaa tauon,tuona samaisena iltana hän lähti omien sanojensa mukaan baariin yksille. Myöhemmin sain tietää että hän oli viettänyt yön toisen naisen kanssa. En siis tiedä tapahtuiko mitään mutta kuitenkin. Heti muutama päivä sen jälkeen mies sanoi katuvansa kaikkea tekemäänsä,ennen kaikkea että satutti minua. Hän sanoi myös rakastavansa minua ja haluavansa pitää minusta huolta.En kuitenkaan tiedä tarkoittiko hän tuolla sitä että vaikka olisimmekin erossa hän pitää minusta huolta. Olen hyvin rikki tilanteesta. Rakastan häntä paljon ja haluan olla hänen kanssaan suhteessa mutta onko se oikein?

Kommentit (8)

Vierailija

mies selkeesti haluaa olla vapaa aika-ajoin ja tulee varmaan tulevaisuudessa jatkamaan samaa. ei halua olla yksin mutta ei osaa olla yhdessäkään. haluatko koko loppuelämäsi roikkua suhteessa missä mies ottaa ja jättää miten haluaa parin vuoden välein. minä jättäisin ihan omaan arvoon koko miehen ja etsisin jonkun joka oikeasti haluaa vain minut.

Vierailija

Hei! kiitos mielipiteestäsi :)

Taidan ollan vain tämän yhden miehen ansassa. Jos käyttäysin järkeäni olisin unohtanu miehen jo aikoja sitten enkä ottanut takaisin,mutta kun järki ja tunteet ovat ristiriitaisia. Olen tottakai harkinnut eroavani hänestä,kuitenkin sormeni syyhyävät lähettää hänelle viestejä ja tulen heti iloiseksi jos näen hänen tekstaavan minulle. Pitäisikö minun tukahduttaa tunteeni vaiko kuunnella sydäntäni? Olen kuitenkin aina niin onnellinen ollessani hänen kanssaan.

Vierailija

Itse tuossa tilanteessa eroaisin miehestä, koska en haluaisi olla toiselle vain joku nainen, haluan olla toiselle se ainut nainen. Eroaminen on toki helpommin sanottu kuin tehty. Mutta vaikka olisit hänen kanssaan aika ajoin onnellinen, ei se tarkoita, ettet voisi olla jonkun muun kanssa onnellinen. Maailmassa on parempia miehiä, jotka haluavat olla vain sun kanssa, joten suosittelen, että jätät miehen, koska ei tuollainen käytös vain lopu yhtäkkiä seinään. Itse en jokatapauksessa antaisi kenenkään kohtelevan minua tuolla tavalla, olemalla muiden naisten kanssa koska tykkää.

Vierailija

mulla on tuttava joka seurusteli pari vuotta miehen kanssa joka otti aina kun halus ja muuten kävi muissa naisissa miten halus. kaveri naispuolinen roikkui vuosien ajan miehen kanssa eikä koskaan mies muuttunut. joka kerta mies lupaili kuun ja tähdet kun yhdessä oltiin ja joka kerta tuttava jätettiin, petettiin ja mitä vielä. mä en suosittele tollasen kanssa olemaan joka on jo kahteen kertaan jättänyt menny muihin naisiin ja muka sitten tajunnu mikä virhe olikaan. yhden kerran viel voisin ehkä antaa anteeks mut kaks kertaa on jo kaava. koska seuraavan kerran sanoo et joo en halua enää sua ja menee jonkun muun helmoihin?

Vierailija

Suhteenne vaikuttaa hyvin monimutkaiselta. Oletko aivan varma, että rakastat häntä niin palavasti kuin annat itsellesi ymmärtää? Ettet vain kaipaa entisiä aikoja ja haluasisit palata suoraan niihin?
Vaikka mies katuisi tekoaan, hän ei aio koskaan muuttua (tietty poikkeuksiakin on..). Hän selvästi kaipaa seurustelua ja sinkkuutta yhtäaikaa.
Muista että maailmassa on paljon miehiä ketkä voivat tehdä sinut onnelliseksi. Sanoisin, että sinun kannattaisi tapailla muita. Et voi koskaan tietää kehen törmäät, jos haluat pysyä epävarmassa suhteessa vain siksi, että olet tottunut siihen että hän on aina siinä. Itse erosin melkein kolme vuotta kestäneestä suhteesta ja haavoja paransi toisten miehien tapailu. Tieto siitä ettei jää yksin, on hyvin helpottavaa.

Tsemppiä siihen mitä päätätkin sitten tehdä :)

Vierailija

On toki mahdollista, että mies tajuaa tehneensä väärin ja muuttuu sammakosta prinssiksi. Paljon todennäköisempää kuitenkin on, ettei hän muutu. Kuten edellä mainittiinkin kuulostaa siltä, ettei hän osaa seurustella, muttei olla yksinkään. Sinä olet tuttu, turvallinen ja helppo vaihtoehto. Hän tiedostaa heikkoutesi häntä kohtaan ja käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen. Hän saattaa tapailla muita naisia ja mikäli suhde ei heidän kanssaan toimi, hän voi aina sanoa katuvansa ja palata sinun luoksesi, koska annat sen tapahtua.

Onko tyhjää parempi tosiaan se mihin haluat tyytyä? Oletko varma, että rakastat miestä niin paljon, että pystyt hyväksymään sen tosiasian, että hän saattaa vaihtaa sinut toiseen minä hetkenä hyvänsä?

En halua kuulostaa millään tapaa ilkeältä, mutta minun kokemukseni mukaan tuollaiset miehet eivät ikinä muutu. Tiedän kyllä, kuinka kutkuttavaa on, kun hän sanoo kaipaavansa, mutta jos hän ei olisi ikinä lähtenyt toisen naisen matkaan, hänen ei tarvitsisi edes sanoa niin. Anna hänen kaivata itseäsi ja etsi itsellesi mies, joka haluaa olla vain sinun kanssasi!

Vierailija

Sanoisin, että kannattaa jättää jos vain pystyt siihen! Tulet varmasti saamaan paljon paremman jätkän, joka välittää sinusta tosissaan kokoajan ja kehen voit sitten rakastua! :)

Vierailija

Mies ei rakasta sinua samalla tavalla kuin sinä häntä, eikä tule ikinä rakastamaankaan selvästi, koska jatkaa kätyöstään. Rakastunut mies tekee mitä vain puolestasi eikä loukkaa sinua. Tässä tapauksessa järkevintä on kuunnella JÄRKEÄ.

Käännä tilanne toisin päin. Antaisiko mies sinulle anteeksi moisen käytöksen? En usko.

Heivaa nyt mäkeen tollanen mies, jolle sun tunteilla ei ole mitään merkitystä vaan suhteenne seuraa vain hänen kivestensä kutkutusta, että kehenköhän ne olis kiva tänään tyhjentää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat