Hajuvedet!

Vierailija

Muutama kysymys hajuvesiin liittyen!

1. Käytätkö hajuvesiä?
2. Kuinka usein ja milloin käytät hajuvettä?
3. Mikä on lempi hajuvetesi? Paljon se maksoin?
4. Omistatko merkki hajuvesiä?
5. Omistatko julkkisten nimikkotuoksuja?
6. Mikä oli kallein hajuvetesi?
7. Kerro hajuvesi '' kokoelmastasi '' jos omistat sellaisen! Ja millaisista tuoksuista pidät ja mistä et niinkään?
8. Onko sinulla tällä hetkellä hankinnan alla joku tuoksu?

Kommentit (10)

Vierailija

1. Kyllä
2. Melkein päivittäin. En tietenkään päivinä jolloin en poistu kotoa tai käyn ehkä tyyliin vain lenkillä.
3. Kate Mossin Vintage ja maksoi vähän yli 30 euroa jos oikein muistan.
4. Kyllä, Dior, Oscar de la Renta, Calvin Klein, DKNY ja Ferragamo!
5. Kate Mossin Vintage ja Beyoncèn Heat!
6. Diorin Poison maksoin vähän yli 60 euroa
7. En omista kymmenittäin hajuvesiä, alle kymmenen ja pärjään hienosti! Tykkään eniten lämpimistä tuoksuista kuten vaniljasta, myskistä jne! Omistan muutaman kukkaistuoksun ja ne on kivoja (= En tykkää sitrus hajuvesistä niinkään.
8. Ostan varmaan seuraavasta tilistä Versacen yhden hajuveden :--)

Vierailija

No höpöhöpö, kunhan topic saisi vain näkyvyyttä ;) Hajuvedet on ihania <3

1. Käytän.
2. Usein jokapäivä, kuitenkin kevyempää tuoksua, mutta saa kestää työpäivän läpi ainakin :)
3. Tällä hetkellä uusin hankintani Jessica Simpsonin Fancy. Oikea hinta oli 35€, mutta alennuksilla se maksoi jotan 18€.
4. Dior
5. Jessican.
6. En osaa sanoa, olen saanut lahjaksi osan...
7. Mulla on tuoksuja jos jonkinmoisia, fiiliksen mukaan käytän. On iltatuoksua ja sitten juhlakäyttöön yms. Tykkään kovasti vanljasta ja myskistä. Kielo on myös lemppari. Inhoan paksuja tuoksuja ta sitten sekavia tuoksuja, joissa on ihan liikaa yritetty.
8. Paris Hiltonilla muutama mielenkiintoinen tuoksu ja sitten Beyoncen Heat kiinnostaisi... Jennifer Lopezilla on ihania tuoksuja. Ja sitten Escadan Taj Sunset... Vai onkohan liian kesäinen? (: Ne nyt tulee ainakin mieleen...

Vierailija

1. Käytän
2. Vapaa-ajalla ja koulussa käytän, töissä ei saa käyttää.
3. Boum, Avril Lavigne, lacoste. Boum maksoi n. 10€, Avril Lavignesta en tiedä koska sain sen joululahjaksi ja lacoste 2,5€.
4. Omistan.
5. Kyllä.
6. Varmaan tuo Avril Lavigne.
7. Minulla on kuusi hajuvettä ja käytän niistä eniten yllä mainitsemiani. Pidän makeista tuoksuista, mutten liian makeista. Mielestäni hajuvedet, jotka tuoksuvat todella rakkaille voisi yhdistää ennemmin suuuhygienian hoitoon.
8. Ei.

Vierailija

1. Käytän.
2. Yleensä viikonloppuisin muun laittautumisen yhteydessä, viikolla ei tule käytettyä.
3. Tällä hetkellä Burberryn The Beat. En muista tarkkaa hintaa, jonkin verran yli viidenkympin se meni.
4. Burberryt.
5. En.
6. Muistaakseni The Beat.
7. Suureen ja mahtavaan kokoelmaani kuuluu jopa kolme hajuvettä :D Burberryltä London ja The Beat, lisäksi Morganin Love De Toi. Lisäksi löytyy tietysti tuhat kolmen tipan testipulloa, mutta niitä ei varmaan lasketa.
8. Cacharelin Amor Amor, lisäksi jotain uutta pitäisi etsiä. Kai se on lähdettävä haistelemaan, kunhan palkka tulee..

Vierailija

1. Kyllä
2. Joka päivä kun tulen suihkusta - tullut tapa että ensin deodorantti ja sitten hajuvettä.
3. Tällä hetkellä Paris Hiltonin Heiress, en muista hintaa.
4. Hmm eikös kaikilla hajuvesillä ole merkki
5. Kyllä, parhaimmat juuri Paris Hiltonin Heiress, Christina Aguileran nimikko ja Inspire sekä Beyoncen Heat
6. Varmaan Lancomen Hypnose
7. Aika pieni kokoelma. Ostan aina pienimmän mahdollisimman pullon, koska kyllästyn nopeasti tuoksuihin. Kesällä kokoelmassani oli CK Summer ja Flora by Gucci , tällä hetkellä Heiress, Heat ja Christina Aguileran nimikko
8. Säästän rahaa Juicy Couturen tuoksuihin

Vierailija

1.Kyllä
2. Joka päivä ruiskautan ennen töihin lähtöä jotain
3. Tällä hetkellä viktor and rolfin flowerbomb johon ei ole varaa koska se maksaa n. 75e :(
4. Kyllä.. halpikset oikeasti haisee halpiksille :D
5. En, joskus moooonta vuotta sitten olen omistanut j.lon glowin.
6. Lancomen hypnoze n. 65e
7. Kaikkea löytyy, dolcea, hugo bossia, ralp laurenia, guccia yms, en osaa kirjottaa niitä oikein enkä muista kaikkia. Inhoan ylimakeita escada tuoksuja ja myös sellaisia tunkkaisia mummotuoksuja. Tuo viktor and rolfin flowerbomb on aika outo poikkeus, koska se on aika makea ja vaniljainen mutta silti himoisen sitä :D
8. Jep, se flowerbomb. Haluaisin myös löytää jonkun raikkaan päivätuoksun :)

Vierailija

1. Käytän
2. Joka päivä.. Edes lenkille en osaa mennä ilman :D
3. Escadan ABSOLUTELY ME sekä jennifer Lopezin Live Luxe hintoja en muista
4. Joo
5. Christina Aguilera ja Jessica Simpsoninkin löytyy
6. varmaan Chanel No. 5
7. Käytän fiiliksen mukaan eri hajuvesiä yleensä minulla on muutama pullo kierroksessa ja jokainen on erillainen. Uusin lemppari on hieman lakritsiset ja salaperäiset tuoksut!!
8. Dieselin Loverdose!!

swalla ja kaikki muutkin tuli mieleen tuosta Escadan Taj Sunsetista että ei välttämättä kannata hankkia jos et ole ihan varma minulla sitä oli ja jo parissa viikossa se alkoi haisemaan jo niin alkoholille että piti heittää tuoksu roskiin kun kaveritkin siitä jo mainitsi

Vierailija

1. Käytätkö hajuvesiä?
Kyllä

2. Kuinka usein ja milloin käytät hajuvettä?
Vapaa-ajalla ja juhlissa.

3. Mikä on lempi hajuvetesi? Paljon se maksoin?
Joku Dior. En muista, paljon maksoi.

4. Omistatko merkki hajuvesiä?
Kyllä niitä löytyy.

5. Omistatko julkkisten nimikkotuoksuja?
En omista.

6. Mikä oli kallein hajuvetesi?
Hmmm... Vaikea kysymys. :)

7. Kerro hajuvesi '' kokoelmastasi '' jos omistat sellaisen! Ja millaisista tuoksuista pidät ja mistä et niinkään?
Minulla ei oikeastaan ole mitään kokelmaa. Muutama hyvä ja se riittää.

8. Onko sinulla tällä hetkellä hankinnan alla joku tuoksu?
Kyllä on tarkoitus hankkia uusia, mutta olen vasta tutkimusvaiheessa.

Sokoksen verkkokaupasta löytyy vaikka mitä. Sieltä olen katsellut.

http://www.tavaratalot.com/2011/11/sokos-kauneuden-verkkokauppa.html

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat