kilpailu miehestä?

Vierailija

Olen ihastunut minua 10 vuotta vanhempaan, erittäin upeaan ohjaajaani. Hän on luonteeltaan juuri sellainen mitä olen etsinyt, ja ulkonäöltään kuuma. Tunnen vahvaa vetoa häneen, eikä fyysinen läheisyys auta asiaa yhtään tunneilla.
Ongelmana on, että kourallinen muita naisia on myös iskenyt häneen silmänsä. Itse olen sitä sorttia, että en helposti näytä tunteitani. tämäkin ihastuminen näkyy minussa siten, että olen vahingossa tyly ja tekisi mieli paeta. Oikeasti olen erittäin avoin ja sosiaalinen persoona, mutta en mahda itselleni mitään :( Olen rohkeasti katsonut häntä silmiin, joskus ehkä vähän liikaakin. Hän on flirttaillut minulle takaisin, koska hän iski silmää ja pelaa silloin tällöin pientä silmäpeliä. Mutta ilmeisesti flirtti kohdistuu myös muille naisille, ja se suututtaa niin pirusti!
Pari muuta tyyppiä näyttävät ihastuksensa erittäin suoraan; kikattelu ei lakkaa missään vaiheessa ja he hakevat kaikessa huomiota, ovat kovaäänisiä jne. Olen tarkkaillut tilannetta kauan, ja pohtinut, miltä miehestä mahtaa tuntua tällaisessa tilanteessa? Hän sukii hiuksiaan, hymyilee ja tuijottaa silmiin, naurahtelee jutuillemme ja samalla yrittää olla tiukka auktoriteetti.
Millä keinoilla voisin "vietellä" häntä niin, etteivät muut huomaa? Haluan saada selville, olisiko hän kiinnostunut tutustumaan minuun paremmin. En uskalla kuitenkaan kysyä suoraan, torjutuksi tuleminen estäisi minua käymästä tunneilla. Tuntuu, että jotain liian hyvää valuu hukkaan, jos en jotenkin saa selvitettyä että missä mennään.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat