rohakisun tarpeessako..??!

Vierailija

TARKOITAN ROHKAISUN TARPEESSAKO :D

Tapasin tosiaan ihanan ja vieläpä äärettömän mukavan miehen viikko sitten viikonloppuna. Meillä oli tosiaan kivaa ainakin omasta mielestäni (ja myös hänen sanojensa mukaan), mutta henkilökohtaisista syistä en voinut lähteä "jatkoille".. Numeroiden vaihdosta ei ollut puhetta, mutta lisäsin herran facebookissa kaveriksi. Tunsin tätä miestä kohtaan aikamoista intohimoa, en niinkään minkäänlaista ihastumista. En kaipaa seurustelua, koska olen juuri eronnut eikä mieskään kaipaa. Silti olen liian ujo pyytämään häntä esimerkiksi ulos.. Asutaan eri paikkakunnilla, jotenkin sekin tosin vaikeuttaa tilannetta. Eli mitä pitäisi tehdä, ehdottaa suoraan vai vihjailla..kertokaa mitä te tekisitte!? Meillä oli jokseenkin aika kiihkeitä hetkiä ja fyysisesti haluan tätä miestä ihan äärettömästi!! Ikäähän tässä on sitten parinkympin tienoilla..

Kommentit (3)

Vierailija

ite en uskaltais tehdä mitään, ku oon sen verran nössö, mut olis kyl tosi upeeta jos uskaltaisit mennä facebookis juttelee iha vaa "mitä kuuluu" - meiningillä :)

Vierailija

sitä toivoisin itseltänikin :D eihän siinä käytännössä mitään menetä.. mutta silti, jotenkin vaikeeta, koska en ole ollut tässä tilanteessa aikoihin. Seurustelin kolme vuotta ja erosimme yhteisestä päätöksestä noin kuukausi sitten.. pelkään etten osaa olla luontevasti, koska tämä olisi ensimmäinen juttuni eron jälkeen..

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Miehet tykkää pienestä flirtistä ;) Aloitat jotenkin kevyesti, vaikka "Mulla oli tosi kivaa sun kanssa, koskas otetaan uusiksi? ;)" Siitä ainakin huomaat mitä mieltä mies on...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat