Parisuhdeongelmia maailma toisella puolen

Vierailija

Hei
Kirjoitan tanne koska toivon saavani apua ongelmaani ja toivon, etta kaiken taman ylos kirjoittaminen selvittaisi ajatuksiani. Elikkas tapasin taman nuoren miehen ulkomailla ja olimme hulluina toisiimme ensihetkesta lahtien. Ongelmaksi kuitenkin muodostui pitka valimatka, mies kun sattui asumaan melkeinpa maailman toisella puolella. No jatkoimme tutustumista skypessa juttelemisella.

Puhuimme paivittan, parhammillaan 12 tuntia putkeen. Puhuimme siita kuinka valmistuttuani voisin vihdoinkin matkustaa miehen kotimaahan ja jaada sinne ainakin 2 kuukaudeksi asumaan hanen kanssaan. No tata jatkui 8kk ja lahtopaiva laheni ja huomasin, etta mies alkoi kayttaytymaan oudosti. Kyselin, etta olethan varma etta haluat minun tulevan. mies vakuutti olevansa varma ja niinpa hyppasin lentokoneeseen ja saavuin tanne.

No olimme onnellisia ja kaikki oli kuin unelmaa. Ei kinoja ei mtn, pelkkaa taydellisyytta. Mutta kuukauden kuluttua kaikki muuttui. Niin sanotusti haistoin palaneen karya, joka johti siihen, etta luin poikaystavani facebook viesteja. Loysin monen tunnin mittaisia keskusteluja taman toisen tyton kanssa. Keskustelut olivat taynna voimakasta flirttia ja niista paljastui myoskin se etta mies oli valehdellut olevansa kipea minulle eika voi jutella sen vuoksi ja mennyt juttelemaan taman toisen tyton kanssa sen jalkeen. He olivat myos jutelleet skypessa melkeinpa paivittain. Tiedan, etta tein vaarin, mutta silti olin niin vihainen ja pettynyt. Tuntui kuin kaikki olisi ollut vain valetta. No meilla oli sitten siita iso riita. Mies vannotti minulle, etta mitaan ei ollut tapahtunut, hanella ei ole ikina ollut minkaanlaisia tunteita tata toista tyttoa kohtaan ja kaikki se flirttailu oli pelkaa vitsailua. Han sanoi, etta tytto on pelkastaan kaveri. Mies vannoi monesti, ettei hanella ole ikina ollut minkaanlaisia tunteita tata tyttoa kohtaan. No saimme riidan sovittua ja uskoin hanta.

Mies jatkoi juttelua taman tyton kanssa facebookissa. He juttelivat melkeinpa joka viikko. Ja tytto pyysi poikaystavaani kahville. No sitten paljastui, etta tama tytto ei tietanyt poikaystavani seurustelevan. Pyysin poikaystavaani kertomaan tytolle. Poikaystavani kieltaytyi! Riitelimme asiasta ja poikaystavallani kesti kuukausi kertoa talle tytolle, etta han seurustelee. Poikaystavani status facebookissa on tietysti sinkku..

No luulin etta voisimme vihdoinkin jattaa taman asian taakse, mutta ei. Poikaystavani alkoi kayttaytymaan oudosti kun halusin puhua tasta tytosta ja tama johti riitaan ja han kaski minun menna ja lukea keskustelut jos huvittaa. No tein tyota kaskettya. Kaikki keskustelut taman tyton kanssa oli deletoitu paria lausetta lukuunottamatta. No kun kerran olin aloittanut paatin kerrankin saada totuuden. Menin ja luin eraan toisen keskustelun hanen facebookistaan. Tama keskustelu oli hanen ja hanen ystavansa valinen.

keskustelussa poikaystavani kertoi kuinka on keskella kolmiodraamaa. Etta on kaksi tyttoa joista han tykkaa. Ensimmainen tytto olen mina ja han ruukasi olla hulluna minuun, mutta nyt han on tavannut taman toisen tyton ja han on aivan hulluna tahan toiseen tyttoon ja tama toinen tytto haneen. Han kertoi kuinka olemme molemmat taydellisia omilla tavoillamme, eika han tieda mita tehda jne.. Han kirjoitti taman samaan aikaan kun mina istuin lentokoneessa matkalla tanne! Taman luettuani en enaa edes valittanyt, etta olin tehnyt vaarin. Meilla oli taas kerran iso riita tasta tytosta, mutta taas kerran paasin sen yli ja poikaystavani antoi minulle anteeksi, etta oli lukenut hanen viestejansa. No kaikki oli hyvin pari paivaa.

Tanaan vierailimme poikaystavani yliopistolla. Odotin hanta ja han saapui paikalle kaverinsa kanssa. Juttelimme siina 15 minuuttia ja sitten tama poikaystavani kaveritytto sanoo ai te asutte yhdessa (paljastui keskustelussa) oletteko te kampiksia. Tuntuu etta kukaan ei tieda etta seurustelemma lukuunottamatta poikaystavani perhetta ja muutamaa kaveria. No saimme sen sitten sovittua, mutta myohemmin kun poikakaverini meni facebookkiinsa (istuin selantakana odottamassa omaa vuoroani) huomasin etta han oli jutellut taas taman entisen toisen ihastuksensa kanssa ja etta han oli saanut viestin entiselta tyttoystavaltaa. Viesti meni nain " nain sinut tanaan yliopistolla, olit todella kuuman nakoinen". No arsyynnyin koska tiesin, ettei tama tytto olisi todennakoisesti lahettanyt viestia jos tietaisi poikaystavani seurustelevan.

Anteeksi, etta tuli pitka viesti. Oli vain pakko saada purkaa jonnekkin. kiitos jos jaksoitte lukea. Olen vain niin vasynyt tahan kaikkeen, enka tieda mita tehda. Olen yksin maailmantoisella puolen, eika poikaystavani halua minun kertovan ystavilleni tasta asiasta. Alkaa jo tuntua, etta ylireagoin tahan, mutta en vaan voi sille mitaan, etta olen niin pettynyt ja vihainen. Kuvittelin etta meidan suhteemme olisi erilainen.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat