Lenkki- ja kahviseuraa Järvenpäästä

Vierailija

Hei,

Muutin poikaystäväni luokse Järvenpäähän noin puoli vuotta sitten. Nyt alkaa arki luistamaan yhdessä ja olisin kovasti kaveria vailla.
Kaikki vanhat ystävät ja kaverit asuvat kaukana ja kaipaisinkin ihmistä/ ihmisiä Järvenpäästä kenen kanssa voisi kahvitella ja lenkkeillä ex tempore..

Olen sosiaalinen ja kaipaan muiden ihmisten seuraa. Nautin myös hiljaisista illoista, jolloin saan vaan olla omissa oloissani.
Opiskeluni alkavat olla loppusuoralla..gradua juuri aloittelen ja siksi tarvisinkin vastapainoa kaverista/kavereista.

Ilmoitelkaa jos kiinnostaa!

Kommentit (2)

Vierailija

hei,

Asun kanssa järvenpäässä. Tosin käyn töissä Helsingissä. Itellä alkaa kaikki kaverit olemaan perheellisiä tai asuu muualla, joilloin kaikki jutut pitää sopia etukäteen pitkällä aikavälillä... Mistä aiheesta gradua kirjoitat? Lenkki ja kahvittelu seura on aina tervetullutta, jotta pääsee ihmisten ilmoille :)

voit laittaa vaikka sähköpostia cirkulation@gmail.com

Vierailija

Hei! Täällä toinen kohtalotoveri, asunut täällä 4kk, ja poikaystävän perässä, kaverit jäi taakse... Olen suunnitellut aloittavani lenkkeilyä :)

Jos nuorempi seura kelpaa, olen itse 19v, ja käyn kokopäiväisesti töissä, mutta olen töiden jälkeen aina vapaa :) Toisinaan työni loppuvat päivisin. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin, iästä riippumatta. Olen innokas oppimaan uutta.

Jos seura kelpaa, niin minulle voi kanssa laitella viestiä vaikka spostiin; svastila (at) gmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat