Kaukosuhde

Vierailija

Mitä mieltä te ootte kaukosuhteista?
esim. voiko suhde toimii jos poikaystävä asuu ulkomailla?

Kommentit (9)

Vierailija

hyvin on tässä 3vuotta toiminu. tai no hyvin ja hyvin. kaukosuhde vaatii suunnittelua ja uhrauksia joita kummankin pitää tehdä.

Vierailija

Meillä on takana 6kk 150 km välimatkalla. Nähdään tavallisesti parina viikonloppuna kuukaudessa ja se on aivan liian vähän. Raastaa aika paljon, mutta tilanne on mikä on ja tällä joudutaan jatkamaan, mutta en mitenkään voisi suositella tätä kenellekkään enkä varsinkaan jos ette asu edes samassa maassa.

Riippuu tietysti, että missä vaiheessa teidän suhde on ja millaiselta se näin muuten näyttää. Hyvän vuoksi voi tietysti tehdä uhrauksia, ainakin jos tuo välimatka ei kestä mitenkään järjettömän kauan.

Vierailija

3 vuotta elin kaukosuhteessa mieheni kanssa. siinähän se meni kun ei ollut kun kaksi vaihtoehto ero tai odottaa siihen asti kun pääsemme yhteen muuttamaan. ei se helppoa ollut mutta selvittiin kunnialla siitä kun välitettiin ja rakastettiin toisiamme. ei se ole ihan jokaisen juttu. ikävää saa kestää ja rahaa menee. kuitenkaan en vaihtaisi sekunttiakaan kun nyt onnellisesti edelleen yhdessä 7 vuoden jälkeen.

Vierailija

yksityisviestii ei sulle voi laittaa joten

tavattiin netissä -04 joku chatti sillä hetkel suosittu. 300km meillä oli välimatkaa + 4 vuotta ikäerookin. mä olin vasta 14 vuotias kakara kun alettiin seurustelemaan. 7 vuotta pian tosiaan täynnä. yhteinen tytär tossa kiusaa äitiään ja naimisiin ollaan enskuussa menossa.

Vierailija

mä olin kaukosuhteessa vuoden tai oikeestaan puoltoista vuotta. mies asui sillon 5000 kilsan päässä etelän auringossa. tällä hetkelle asutaan yhdessä suomessa. :) että kyllä se onnistuu, mutta vaatii paljon luottamusta ja sitoutumista.

Vierailija

olen seurustellut maailman ihanimman miehen kanssa kohta puolitoista vuotta. tapasimme netissä ja ensimmäisen kerran näimme livenä vuoden seurustelun jälkeen. rakastamme toisiamme, eikä edes välimatka ole este :) poikaystäväni tulee suomeen jouluksi ja ensi kesänä toivon muuttavani hänen luokseen.
amerikkaan siis.
kaukosuhteessa oleminen ei ole helppoa, mutta en ole koskaan ollut näin onnellinen.

Vierailija

Kyllä se suhde voi toimia ja toimiiki, jos molemmat tosissaan toisen kanssa haluaa olla ja toista rakastaa :)
Tämä nyt yhden vuoden kaukoilukokemuksen perusteella. Poikaystäväni on suomalainen, mutta asuu 7500km päässä. 4kk saa taas odotella ennen kuin nähdään.. :D Ja kolme vuotta kaukosuhdetta on vielä edessä. Se tietenkin auttaa, että tiedetään, että tämä kaukoilu loppuu sitten aikanaan, että ei tarvitse olla epätietoinen tulevaisuudesta sen suhteen.
Ikävä on välillä kova, mutta koskaan ei silti epäilytä, ettenkö haluaisi olla hänen kanssaan ja aina ikävästä selviää, kunhan ei jää kotiin vaan murehtimaan!

Välillä ois kiva jutella jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa, mutta enpä oo löytänyt ketään, viel..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat