Poikaystävä ulkomailla

Vierailija

Moikka!
Mä oon nyt ongelma tilanteessa ja toivoisin et joku osais mua neuvoo.
Elikkä oon jutellu yhelle pojalle noin 5 kk ja ollaan nyt oikeestaan jo parisuhtees, kun ollaan skypetetty ja mesetelty tän 5 kk ajan melkee joka päivä, mut ainoo ongelma on se et se asuu Australiassa ja se on lukion 3 luokal ja se meinaa hakee lääkiksee ja aikoo nyt opiskella nyt koko tän 8 kk ihan tosissaa eli se meinaa sitä et pystyy olla koneel mun kanssa about kerran viikossa.
Ei olla koskaa nähty sillee oikeesti muuta ku siel skypes ja oisin menos kesäkuus sinne sen luo asuu koko ens kesäks, olisko tällässeel parisuhteel mitään mahdollisuuksii kestää se 8 kk ? mä oon ihan rakastunu siihe jo nyt vaikkei ollakkaan nähty! mut silti oon ite ihan sekasin, kun en tiedä mihi päin pitäis mennä ja mitä tehdä! voisko joku auttaa mua!

Kommentit (3)

Vierailija

miks ei vois kestää tota aikaa mut en mä ainakaan suurta painoo laittais tollaselle suhteelle jos ei olis varmaa et jompikumpi on pysyvästi muuttamassa toisen luo suht pian. en mä vuosia lähtis johonkin austraaliaan pitämään suhdetta. siinä vaan riutuis kun ei saa olla toisen kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat