poikaystävä jätti

Vierailija

seurustelin poikaystävän kans yli vuoden kunnes sitä rupes ahistaa seurustelu ja se jätti mut, no meni pari viikkoa ja hän tuli katuma päälle ja pyysi takaisin. Vietin aikaa sen kans tosi paljon ja parin viikon ajan mietin haluanko suhteen hänen kanssaa uudestaa, taino halusin kokoajan mut halusin varmistaa et se tulis toimimaa. Palattiin yhteen ja seurusteltiin yli 4kk lisää ja taas, ihan puskista tuli että hän haluaa erota. ensimmäisellä kerralla syy ei kuulma ollut minussa mutta tällä kerralla oli. Hän ei enää jaksanut olla kanssani ja jättäminen kävi niin helposti. hän oli kyllä edellisenä päivänä vannonut rakkauttaan jne.

Olen ihan rikki enkä jaksa käydä läpi tätä kaikkea toista kertaa, rakastan häntä todella paljon ja hän sanoi että kyllä hänki rakastaa minua. roikuin ensimmäisen eron jälkeen hänessä kokoajan kunnes olin pitämättä yhteyttä muutaman päivän ja hän otti yhteyttä. nyt hän sanoi ettei halua että taas roikun, olen yrittänyt parhaani mutta silti tulee pistettyä viestiä jne , ollaan oltu erossa muutama päivä. en vieläkään usko että ollaan erottu vaikka itken kokoajan muttakun viimeksi sain hänet takaisin, ajattelen että saan taas, vaikka en saa. En osaa ja halua kuvitella elämääni ilman häntä.

Mitä teen? onko mitään keinoja miten saisin hänet muuttamaan mielensä? Hän yleensä ei mieti asioita loppuun asti ja tekee hätiköityjä päätöksiä. Olen ihan hajalla :(

Kommentit (2)

Vierailija

Voi sinua! Saat sympatiani <3 Tiedän kokemuksesta miten raskasta aikaa tuo on. Itse kuitenkin selvisin erosta, kun vain hillitsin itseni ja lopetin viestien laittelun eksälle. Matkustin naapurikaupungissa asuvan ystäväni luokse pariksi päiväksi ryyppäämään ja bilettämään. Tämän jälkeen kokosin itseni ja aloin harrastamaan aktiivisesti liikuntaa. Liikunta saikin hyvän olon ja lopulta huomasin, etten enää kauvannutkaan häntä :) En halua sanoa turhia kliseitä, kuten kyllä se siitä jne. Koska itsekään en olisi niitä sillä hetkellä uskonut. Mutta päivä päivältä käy hieman helpommaksi hengittää. Ei kannata alkaa heti katsomaan uutta miestä, koska silloin sortuu helposti ottamaan laastarin. Ja puhu, puhu, puhu! Läheisille ystäville tai kenelle tahansa läheiselle puhuminen auttaa :) Voimia!!!

Vierailija

Uskon että voi olla vaikea miettiä huonoja puolia hänestä tällä hetkellä, mutta yritä ! Mieti kuinka törkeä hän on ollut sinua kohtaan. Sinä olet vahva nainen eikä sinua saa kohdella tuolla tavalla!

Suosittelen että poistat hänen numeronsa kännykästäsi, poistat viestit ym. Laita numero talteen vaikka paperilapulle tai jos hänellä ei ole prepaid/salattu numero niin löytyyhän se esim enirosta. Kun viestin lähettäminen ei ole niin helppoa, ei tule tehtyä hätiköityjä päätöksiä ja viestejä.

Tsemppiä. Koita tehdä asioita jotka ovat mielestäsi mukavia ja PUHU jollekin. Koita löytää elämästä pieniä iloja - kahvintuoksu, suklaa, hyvä elokuva, ihanat ystävät...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat