miksei mies ota yhteyttä?

Vierailija

Tapasin työharjottelussa mukavan miehen. Päivän päätteeksi hän näytti missä asuu ja sanoi että saa tulla kahville. Ja toisti vielä asian ja lisäksi sanoi että kyytiin saa tulla uudestaankin.

Harjottelusta on vajaa kaksi viikkoa ja viime lauantai yönä vein miehen postilaatikkoon numeroni ja sanoin että jos haluaa vielä pyytää kahville niin voi ottaa yhteyttä. (emme siis vaihtaneet numeroita harjoittelussa)

Ongelmahan on nyt se että mies ei ole ottanut mitään yhteyttä ja uskoisin että hän on jo nähnyt kirjeeni.
Osaisiko joku sanoa miksei mies ota yhteyttä. En häntä kovinkaan hyvin tunne, joten toivon ettei hän ole mies joka yrittää monia naisia. Vai oliko kenties virhe viedä numero postilaatikkoon.

Kommentit (6)

Vierailija

Ehkä hän ei hae postia usein, tai sitten ei ole löytänyt sopivaa ajankohtaa ottaa yhteyttä. Ehkä hän odottaa että sinä teet siirron ja menet kylään.

muru04
Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Ota itseäsi niskasta kiinni... Miehet on monesti (en siis yleistä) niinkin yksin kertaisia että ajattelevat "olen kerran pyytänyt" menetelmällä... Joten ota itseäsi niskasta kiinni ja kävele hänen ovensa taakse ja kysy onko kahvi valmista. :) Saatat tehdä vielä hyvänkin vaikutuksen. (Tämäkin on vain yksi ehdotus, itse olisin toiminut näin :) )

muru04
Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Ota itseäsi niskasta kiinni... Miehet on monesti (en siis yleistä) niinkin yksin kertaisia että ajattelevat "olen kerran pyytänyt" menetelmällä... Joten ota itseäsi niskasta kiinni ja kävele hänen ovensa taakse ja kysy onko kahvi valmista. :) Saatat tehdä vielä hyvänkin vaikutuksen. (Tämäkin on vain yksi ehdotus, itse olisin toiminut näin :) )

Vierailija

Kuulostaa siltä että He's just not that into you. =/ Itse ainakin uskon tähän fraasiin miesasioissa. Miehestä kyllä huomaa, jos hän on kiinnostunut. Hän ottaa yhteyttä ja pyytää treffeille. Ihan sama, vaikka hän olisi jo kerran pyyntönsä esittänyt, tai ensitapaamisesta olisi kulunut jo kaksi viikkoa.

Mies kuulostaa tyypiltä, joka haluaa vain yhtä asiaa. Kahville kutsuminen ei nimittäin aina tarkoita sitä KAHVIA. Itse uskon myös siihen, että jos mies kutsuu naisen kotiinsa, on hänellä tarkoitus edetä makuuhuoneeseen treffien aikana. Muuten mies kutsuu deitin esim. kahvilaan.

Itselläni on nimittäin lähes täsmälleen samanlainen kokemus, ja kyseessä oli pelimies.

Ehkä mies löysi jo uuden naisen baarista viikonloppuna. Ehkä hän toivoi päiväkahviseuraa parin päivän sisällä, ja siirtyi seuraavaan, kun ei sinulta irronnut. Ehkä hän ei jaksa vaivautua soittamaan ja sopimaan tapaamista, kun asia hoituu helpomminkin.

Kyllähän se saattaa ihmetyttää, kun ensin mies osoittaa kiinnostuksensa ja myöhemmin ei otakaan yhteyttä, mutta ei se tavatonta ole.

Vierailija

kiitos kaikille vastanneille.

mies ottikin yhteyttä. ei jostain syystä ollut nähnyt kirjettä kun vasta tiistaina vaikka oli jo aiemminkin käynyt katsomassa. kaffeilla käyty ja sunnuntaina uudestaan =) oli kuulemma positiivisesti yllättynyt.

Vierailija

Suosittelen sulle elokuvaa "He's just not into you". Vastaa varmasti hyvin tähän ja moniin muihinkin kysymyksiin. Avasi munkin silmät :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat