Vessassa käyminen suhteen alussa

Vierailija

Kertokaapas hyviä vinkkejä, miten suorittaa huomaamattomasti isolla hädällä käyminen samassa asunnossa ollessa suhteen alkumetreillä? Deittini (toivottavasti tuleva poikaystäväni) on tulossa koko viikonlopuksi ensimmäistä kertaa luokseni, kun asumme eri kaupungeissa. Olen hänen vierailustaan muuten hyvin innoissani, mutta kakkoshädällä käyminen jännittää ihan pirusti :D Miten te muut olette suoriutuneet tästä? Asiaa ei helpota se että mies on itsekin hyvin häveliäs... Uskon, että en ole ainoa, joka painiskelee saman ongelman kanssa.

Sivut

Kommentit (36)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Tekee asiansa vaan yksinkertaisesti nopeasti! :D Itse ainakin pystyn tekeen niin, että kukaan ei tajua että kävin edes kakkoshädällä.
Se on kyllä inhottavaa, jos asunto on pieni ja kaikki äänet kuuluu joka paikkaan...
Itsellä isompi ongelma oli se, että välillä sattui mahaan niin paljon että olisi ollut pakko pieraista, mutta ei kehdannut :D

Vierailija

no tuota, yritä välttää äänekästä piereskelyä.. Mutta ainakin sen oon huomannu että jos laittaa vessapaperinpalan pönttöön ennen hädälle menoa niin ei ainakaan kuulu sitä *loiskis* ääntä.

Vierailija

Voi, mä muistan vielä ne ajat kun ei uskaltanut edes pieraista poikaystävä kuullen, ja paskalla käyminenkin oli noloa. Nykyään piereskellään kilpaa ja saatan käydä paskalla ovi auki :D mut siis joo, jos joskus käyn jossain sellasessa paikassa paskalla että en haluais muiden kuulevan niin laitan aika reilusti paperia sinne pönttöön ettei sit kuulu PLUPS PLUPS, mut sitten jos tulee ilmaa samalla niin se sitä on aika vaikeata peitellä :D

Vierailija

Käy ne prinsessatkin paskalla !

Ei vaan.. Tuota sama pulma ollu. Laitoin exällä nestesaippuaa pönttöön enneku vedin, ettei jäis haisee. Hänellä ei siis ollu ilmanraikastinta.

Vierailija

Mua aina jaksaa naurattaa nää. ei pahalla. uskon että on jännittävää mutta ihan normaalisti me ollaan aina vessassa asioitu ja suunnilleen ekasta yhdessä olo päivästä asti päästelty ilmatkin pihalle surutta. vatsahan siinä tulee kipeeks jos jotain pidättelee.

Vierailija

Voi kunpa olis itsekin nuin vapautunut :D Mutta ei, kun pitää olla tämmöinen kakallakäyntivammainen. Sekin häiritsee, että miten sitten tulla pokkana ulos sieltä vessasta ja koittaa olla muka muina miehinä? Tuleekohan kiusallinen hetki sitten. Ja ei se mittään, itsekin naureskelen tälle minun kauhealle ongelmalle :D

Vierailija

ihan normaalisti jatkaa siitä mihin jäi. ei sitä tartte alkaa esittämään ettei mitää oo tapahtunu. eiköhän kaikki tiedä mitä siel vessassa on tapahtunu.

meil aina vaan kuittaillaan toisillemme kui paha lemu jäi jälkee ja nauretaa päälle.

Vierailija

Minä laitoin alussa aina radion/telkkarin kovemmalle ennenkun oli tarkotus lähtee vessaan. Nykysin muistelen noita aikoja huvittavina, kun tosiaan nykyisin piereskellään kilpaa kun ollaan kahestaan : D

Keskity deittiisi, älä vessahätään niin hyvin menee! : D hehe mukavaa viikonloppua : )

Vierailija

Mä oon joskus sanonut meneväni kauppaan, poikkiksen lähellä on iso ostoskeskus, joten oon käynyt siellä vessassa tälläisen tapauksen sattuessa:D

Yohanna1
Seuraa 
Liittynyt30.11.2010

Toi on niin tuttu juttu!! :D
Meidän suhteen alussa mulla oli sama ongelma, viikonloppu miehen luona, mitä jos hätä yllättää?
Mä tein aina niin, että menin mukamas vain suihkuun, eli suihkureissun suoritin samalla. Suihku vaan päälle, niin äänet ei kuulu, ja kerkee pääsemään mahdollisista hajuistakin eroon. :D Eikä tarvitse ressata sitä että mies rupeaisi ihmettelemään miksi vessareissu on niin pitkä.
Kyllä mulla muutenkin menee suihkussa aikaa! :D

Vierailija

Miksihän en itse ees oo koskaan ajatellut tätä? :-D kai pidän sitä niin normaalina ettei se ole häirinnyt tai sit en oo vessassa käyny miehen luona alkuaikoina. muutenkin kakkoshätä ei oo päivittäinen :-D

piereskely kyl nolotti, mut sit seurusteluaikoina nauratti :-D

muru04
Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Hei testaa jätkän huumorin tajua. Meillä ainaki ilmotin suoraa ja rehellisesti jotta ny on pakko mennä jotta mee pihalle tupakille tai vahtaa telkkaria... eikä siinä herra räjähti nauramaan ja paineli tupakille... kysyi hän toki vessassa käyntini jälkeen että helpottiko... Mitä siinä selväs asias ihmetelmään... Kuka meistä nyt umpi perä olis... käyhän itte kuninkaallisetki pa$kalla :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat