masennus

Vierailija

mulla on todettu masennus ja taustalla on paljon perheongelmia joita on jatkunut pitkään ja jatkuu edelleen. pahentaa kans se kun juuri välit meni poikki parhaiden ystävien kanssa. oon käynyt puhumassa siitä mutta kauheesti ei oo apua ollut vaikka onhan se hyvä purkaa niitä asioita. ois kiva tietää kuinka monella teistä on masennus tai on ollut ja miten ootte päässyt siitä yli? ja olis kiva jutella samankaltaisten ihmisten kanssa tästä:)

Kommentit (2)

Vierailija

Hei! Mullaki juuri diagnosoitu masennus ja burn out. Siihen on monta syytä, mm. pieni kaveripiiri ja huonot välit vanhempiin. Tuntuu myös että on melko turhaa puhua sellaisille ihmisille jotka ei o kokenut tätä itse, koska ne ei pysty samaistua ne ei pysty myöskään "auttaa" tai olla tukena :/
Jos haluat jutella voit laittaa privaviestiä! :)

muru04
Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Sairastuin masennukseen neljävuotta sitten. Oli perheväkivaltaa, ongelmia koulussa, seksuaalista hyväksi käyttöä yms...
Olen käynyt psykologilla sairastamiseni aikana kolme vuotta. Lääkitystä suositeltiin mutta en ole ikinä aloittanut enkä aloita. Välistä on mennyt hyvin ja välistä huonommin.
Nyt taas huonommin kun whiplash vamma ilmestyi elämääni... koulut edelleen kesken, perheen kanssa välit lähes tulkoon täysin tuhottu, kaveri piiri lähes tuhoutunut... Mutta olen parisuhteessa itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa. HÄn jaksaa kuunnella ja auttaa minua vaikeuksista.
Olen ja kohta asun 160 kilometrin päässä "perheestäni" ja minulla on mitä ihanin "terapeuttinen" koira. Ja nyt neljä käärmettä ja kohta tulee viides... eläimet ovat osa tätä paranemis prosessia mitä käyn läpi. Ennemmin olin hevosten kanssa paljoltikin tekemisissä ja omistan itseasiassa edelleen Shetlanninponin mutta vammautumiseni johdosta en pysty sitä itse enään hoitamaan...
Mutta mieheni ja näitten pieneläinten ansiosta jaksan kuitenkin yrittää. Monesti olen miettinyt luovuttamista... maannut hiljaa sängylläni ja kuvitellut olevani kuollut... se helpottaa jollain oudolla tavalla... mutta se hetki kun makaan sängyllä "kuolleena" ja kun mieheni tulee töistä kotiin tai koira tulee pökkimään kuonollaan... on kuin heräisi uudelleen eloon parempaan maailmaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat