Kolmas henkilö sänkyymme?

Vierailija

Mieheni suuri fantasia olisi harrastaa seksiä kahden naisen kanssa. Olen itsekin kiinnostunut touteuttamaan fantasiaa ja kysyisinkin, onko kenelläkään mitään kokemuksia tai ajatuksia "kolmenkimpasta"? Miksi olisi huono idea tai hyvä idea?

Kommentit (8)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Itse en pystyisi katsomaan kun oma mies koskettelee toista naista ja vielä kiihottuu siitä. Se saattaa syödä suhdetta niin paljon. Minusta ainakin tuntuisi siltä niin kuin mies pettäisi silmieni alla. Kolmenkimppa sopii mielestäni paremmin sinkuille tai sellaisille jolla on vain panokaveri, muttei parisuhteeseen.
Itseänikin kiinnostaisi kolmen kimppa, juurikin että se kolmas olisi nainen, mutta tiedän että se saa jäädä fantasiaksi,edellä mainituista syistä. Kahden miehen kanssa olen kokeillut kolmenkimppaa, mutta ei sekään niin tajunnanräjäyttävää ollut. Nykyään isompi fantasiani olisi olla pelkästään naisen kanssa.

Vierailija

samaa mieltä edellisen kanssa.
Ennen vakavassa suhteessa oloa olin miettinytkin että kolmenkimppaa olisi kiva kokeilla, joko miehen ja naisen tai kahden miehen kanssa. Nyt kuitenkin, kun olen suhteessa, en kestäisi edes ajatusta siitä että näkisin mieheni kasvoista hänen haluavan toista naista samalla tavalla kuin minua tai ylipäätänsä että näkisin hänen kiihottuvan toisesta naisesta. Myös miehelläni on sama kanta, ennen suhdetta tämä oli toki fantasioissa, mutta nyt ei tule kuuloonkaan.

Voin vain kuvitella että jos järjestettäisiin kolmenkimppa, minä kestäisin ehkä 5 sekunttia samassa makuuhuoneessa poikaystävän ja toisen naisen kanssa ennenkuin ryntäisin ulos.

Vierailija

Komppaan edellisiä; En todellakaan pystyisi katsomaan miestäni pelehtimässä jonkun toisen naisen kanssa. Jotkut fantasiat on hyvä pitää pelkkinä fantasioina, eikä lähteä toteuttamaan niitä.

Vierailija

komppaan kaikkia edellisiä.

nyt sinkkuna voisin jopa harkita kolmenkimppaa, mutta en edelleenkään ottaisi eksääni mukaan kimppaan.

Vierailija

Olen tutustumassa miespuolisen ystäväni (olemme myös sänkykavereita) tyttöystävään sillä ajatuksella, että 3somea harrastetaan jossain vaiheessa, kun se tuntuu kaikista osapuolista hyvältä ja turvalliselta. Minua ajatus viehättää ja kiihottaa, ja olen utelias;) En näe kolmen kimpassa mitään pahaa, kunhan kaikilla osapuolilla on hyvä olla, ja kenenkään luottamusta ei petetä.

muru04
Seuraa 
Liittynyt25.8.2011

Olen samaa mieltä edellisten vastanneiden kesken. Parisuhteessa seksi on kahden välinen asia. Itse en voisi ottaa kolmatta osa puolta mukaan vaikka mieheni kanssa molemmat fantasioisimme siitä... Olemme toki keskustelleet asiasta ja päätyneet yhteiseen tulokseen ettei se tulisi toimimaan. Olen toki itse kokeillut kolmen kimppaa jossa itse olis se ulkopuolinen joukossa... ja suhde päätyi eroon.. .einyt välttämättä juuri kolmen kimpan takia mutta se ainakin oli osa syy joka raatoi kaikkia pitkään...

i6o4
Seuraa 
Liittynyt21.9.2011

Kiva fantasia, mutta toteuttamista kannattaa harkita.

Teimme miehen kanssa sen virheen että sänkyyn tuli toinen nainen lisäkseni. Tapahtumasta on kauan ja vieläkin saatan maata iltaisin suuren ahdistuksen vallassa kun en sa mielestäni sitä kuvaa kuinka toinen nainen nauttii miehestäni.

Vierailija

Itse en pystyisi kimppaseksiin. Mulle tulis tosi paha mieli, jos näkisin kun oma kulta rakastelee toisen naisen kanssa.
Toki jotkin ovat sujut tän asian kanssa ja ei siinä mitään.
Mutta kannattaa silti harkita, että haluutko oikeesti seurata sivusta kun miehes panee toista naista? Tee eka vaikka joku fantasia missä ootte sinä, miehesi ja joku kolmas osapuoli, harrastatte seksiä. Nostattaako se jo sussa mitään tunteita? Jos nostattaa, en suosittele kokeilemaan kolmenkimppaa. Ite tein nimittäin tälläsen '' päiväunen '' ihan vain kokeillakseni, ja ei ollu oikein hyvä fiilis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat