Normaali lauantai?

Vierailija

Eli ihan puhtaasta uteliasuudesta kysyn vaan, että miten kuuluu normilauantaisi / viikonloppusi? Täällä liikkuu varmasti niin eri-ikäisiäkin ihmisiä erilaisissa elämäntilanteissa, että olis kiva kuulla miten muitten viikonloput eroaa vaikka omasta. :) Villi biletys, vai ihan työkuvioita - vai jotai ihan muuta?

Kommentit (8)

Vierailija

Riippuu omalla kohdallani ainakin ihan viikosta. Tällä kertaa lauantai-ilta näyttää menevän ihan leffojen merkeissä ja siivoilussa. Aina välillä on tietty kiva lähtä tyttöjen kanssa ulos ja vetää pää täys, mut ei sitä joka viikonloppu jaksa. Hävettää ihan myöntää, että oon tullu vanhaks 22-vuotiaana ja rauhallinen leffailta kaveriporukalla kuulostaa omaan korvaan mukavammalta kuin villi biletys :D Toista oli vielä vuosi sitten, mutta ei siitä sen enempää ;)

Vierailija

Itselläni lauantai-ilta ei eroa muista illoista juuri lainkaan. Olen 22-vuotias ja työnkuvaani kuuluu paperihommat, raportointi erilaisista projekteista ym. Työskentelen paljon kotoapäin eli niin sanotusti teen etätyötä. Viikolla illat kuluvat raporttien parissa ja valitettavasti suurin osa viikonloppuilloista kuluu samoissa merkeissä... Kaikki työt tuntuvat kasaantuvan ja deadlinet painvat päälle, arkena tunnit eivät riitä kaikkien raporttien kirjoittamiseen, joten töitä on useinmiten jatkettava viikonloppuisin. Niin myös nyt. Raportti on saatava maanantaille valmiiksi ja iltani kuluu juurikin sen parissa. Eli summa summaarum: lauantai-illat vietän koneen ääressä töitä paiskien...

Vierailija

Viikonloput menee yleensä ihan kotona rauhallisesti, siivoilen, luen kirjoja, leivon, katson leffoja.. Joskus kavereita käy yökyläilemässä tai olen itse käymässä heidän luonaan, mutta harvemmin. Olen 20-vuotias, ja vietän viikonlopun mieluummin kotona kuin pyörin baareissa =)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Tämä viikonloppu meni niin, kuin yleensäkin eli perjantaina ei jaksa rankan työpäivän jälkeen muuta tehdäkään, kun käydä saunavuorolla kullan kanssa saunassa ja kattella ihan vaan telkkua kera mässyjen ja lauantai saattaa sit mennä muutaman siiderin merkeissä baariloiden puolella... ;)

Ja kohta 21v. likka oon. :D

Vierailija

Hyvin usein töissä, ku hoitoalalla oon. :) Mutta sit jos sattuu olla vapaata niin tykkään vaan joskus olla, kattoo telkkaria, saunoa, tehdä hyvää ruokaa jne. tai sitte lähtee vähä jonnekki ulos tuulettuun! Poikaystävän kanssa ajan viettäminen kuuluu myös vloppuhin. :)

Vierailija

Näin abina viikonloput menee tällä hetkellä syksyn kirjotuksiin lukiessa ja kotona (vanhempien luona) oleskellessa Lukemista tasapainotan lenkkeilemällä ja tekemällä kotitöitä (koska ne on kivoja!). Jos ei olis näitä kirjotuksia, niin normaalisti vietän viikonloput joko poikaystävän kotona tai se on meillä. Välillä taas oon kavereiden kanssa juomassa, mutta nykyään harvemmin semmosesta jaksan innostua. Mielummin kokkaan, katon leffoja, saunon ja söpöilen kullan kanssa kuin örvellän jossain :)

Vierailija

Mulla riippuu hyvin pitkälti viikosta. Varmaan kaikkein eniten on ihan koti-lauantaita miehen ja koiran kanssa; lenkkeilyä metsässä, siivoilua, pyykkäilyäja leffojen katselua. Aika paljon on kyllä myös lauantaisin illanistujaisia tai leffailtoja kaveriporukan kesken tai sitten olen käymässä vanhempieni luona tai mummulassa.

Ja ikää minulla on 21 v., opiskelen viimeistä vuotta tällä erää :)

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Nykyään useimmiten viikonloput ovat rauhallisia, olemme käymässä jossain (mummulassa, hänen vanhemmillaan) tai sitten ihan kotona "tekemättä mitään". sit tietysti siivoilua, saunaa, leffoja...
Joskus kavereita tulee käymään tai itse mennään jonnekin ja baariinkin joskus. Nyt 3 viimeistä viikonloppua on tullut juopoteltua, ja sen kyllä huomaa! Olo on niin väsynyt kun ei ole saanut kunnolla levättyä, kun aina juomisesta seuraava päivä on niin väsynyt että se menee vain leffoja tuijotellessa tai oksennelessa.
Ensi viikonloppuna pääsee onneksi rauhoittumaan maalle, niin saa pitkästä aikaa levättyä kunnolla! :)
Eli enemmän kannatan rauhallisia koti-iltoja kuin baareja :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat