Tehokas hiivasienilääke?

Vierailija

Osaatteko kertoa jotain tehokasta ja vaivatonta lääkettä hiivaan?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mulle ei ainakaan Canesten kombi (20 e) auttanut yhtään, joten menin lääkäriin ja sain sieltä reseptin (alle 2 e) , joka tehos parissa päivässä :) Siinä oli siis vaan yks pilleri mikä piti ottaa. Suosittelen siis lääkäriin menoa

Vierailija

Fluconazol on suunkautta otettava ja tehokas. Lämpimällä vedellä usein suihkuttelu ja hunajan (usko tai älä) häpyhuulille laittaminen on kotikonsti-mutta tietty likaisempi kuin lääkkeet. Apteekista saa ilman reseptiä hyviä lääkkeitä, kalliita tietty ilman reseptiä :/

Vierailija

Olen lukenut että markkinoille olisi tullut juurikin tuo suun kautta otettava Fluconazol Sandoz-niminen lääke, jota ajattelin kokeilla pikimmiten!

Vierailija

Itse en lääkäriin asti lähtisi hiivasienen takia. Olen kokeillut kotikonstina luonnonjugurttia ja on ainakin itsellä toiminut siinä missä apteekista ostettavat sisäisesti käytettävät lääkketkin. Suun kautta nautittavista lääkkeistä ei ole kokemusta, mutta kuulostaisi kyllä huomattavan helpolta vaihtoehdolta. Onko kellään kokemusta tämän kyseisen Fluconazol käytöstä? Eroaako millä tavoin muista vastaavista tuotteista?

Vierailija

Nää alapäähän työnnettävät tabletit on kyllä toiminut, mutta ehkä inhottavin tunne ikinä, kun sitten aamulla on tavara tullu ulos :D Ja sitten se "vaiva" mikä pitäis nähdä, että saisi näitä suunkautta otettavia "kerralla pois"-tabletteja, kun pitäisi se resepti hankkia. Mutta mun käsittääkseni tää uutuus Fluconazol on saatavana ilman reseptiä? Jos näin, niin on kyllä aika tervetullut lääke.

Vierailija

Tietääkö kukaan varmuudella onko kyseinen Fluconazol ilman reseptiä saatava lääke? Jos kyllä niin helpottaisi huomattavasti elämää, sillä jos ja kun ei muita suun kautta nautittavia ole saatavana kuin lääkärin käynnin kautta

Vierailija

Fluconazol on reseptivapaa lääke. Eri valmistajilta lääkkeitä löytyy (kuten Sanodozilta ja Orionilta) ja kaikissa sama vaikuttava aine eli Fluconazol. Helpoksi on hiivan hoitaminen mennyt !

Vierailija

Gyne suositteli laittamaan maitohappobakteeri tabuista ne jauheet alas, aluks vähä inhottavaa ku ihan jauhossa, mutta toimii kyllä jonkun takia. :)

Vierailija

Epäilen.. Tosin fiksuinta olisi varmasti kysyä lääkäriltä. Itse ajattelisin niin, että miehille kävisivät erilaiset emulsiovoiteet hiivanhoitoon. Jos on vakituinen kumppani, niin kannattee hoitaa tosiaan myös hänet, koska muuten voi joutua sellaiseen hiivakierteeseen että oksat pois :D

Vierailija

Miksi miehet käyttäisi hiivaan emulsiovoidetta, koska eihän hiiva edes tee miehelle mitään oireita!? :O Luulisin et siihen on miehille oma hoitansa tai tablettikin kuulostaa enemmän järkeenkäypältä vaihtoehdolta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat