Removyl laihdutuspillerit?

Seuraa 
Liittynyt26.9.2010

Moikka moi!

Oon yrittäny jo jonkun aikaa laihduttaa ja nyt törmäsin tollasiin Removyl-laihdutuspillereihi. Niitä sais tarjouksessa ilmaseks postikulujen hinnalla tilattua ja aattelin et kantsisko kokeilla. Onks joku ehtinyt tilaamaan ja milaisia vaikutuksia on ollut?

Kommentit (5)

Vierailija

Vielä ei ole kokemusta, kun vasta tilasin ne kapselit ja eka erä tuli tänään postista. Hieman jäi häiritseen, kun paketti tuli Tallinnasta, mutta ajattelin kuitenkin muutaman popsia, ennenkuin heitän pyyhkeen kehään. Nehän voi perua, kun siltä tuntuu.

En ole aikaisemmin kokeillut mitään laihdutusvalmisteita, joten siksikin olen hieman epäilevällä mielellä.

Vierailija

ihan turhia ainakin, jos et ole reilusti ylipainoinen :) jos olet, niin saat lääkäriltä paremmatkin kapselit. mulla ei ainakaan oo vaikuttanu mihinkään.

Vierailija

Itsellä tuo toimi.. TOSIN yhdistin sen kevyeen karppaamiseen ja sillä linjalla jatkan edelleen. Mutta mielestäni sain hyvin alun painonpudotukselle syömällä noita pari kuukautta, nyt en enää niitä tarvitse. Sain kyllä peruttua tilauksen kivuttomasti, tilasin täältä: goo.gl/Of4qj Tosin, en sitten tiedä myykö noita tai samalla nimellä olevia "feikkituotteita" myös muut firmat.

Vierailija
Puutteessa89

Moikka moi!

Oon yrittäny jo jonkun aikaa laihduttaa ja nyt törmäsin tollasiin Removyl-laihdutuspillereihi. Niitä sais tarjouksessa ilmaseks postikulujen hinnalla tilattua ja aattelin et kantsisko kokeilla. Onks joku ehtinyt tilaamaan ja milaisia vaikutuksia on ollut?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat