Huhuu! YASMININ käyttäjät

Vierailija

Moikka!
Nyt pikaisia vastauksia! :)
Oon nappaillu Yasminia tammikuusta 2011 lähtien. Hiuksia alko lähtee toukokuun puolessavälissä, normia enemmän siis.
Syön monipuolisesti+vitamiineja, keväällä oli stressiä (ei enää),oon sairastanut anoreksian parisen vuotta sitten (sillon hiustenlähtöö).

Syyttävä sormi alkaa osottaa väliaikasen hiustenlähdön lisäksi Yasmineihin. Ekat, joita ikinä syön, sain menkat takasin (2v taukoa) plus ehkäsyn samalla. Alan olla todella surullinen kun hiuksia lähtee (aina suihkun jälkeen! tosin tänään ke 14.9 lähti koko päivän... :/)

ONKO YASMINEISTA (/NIIDEN ALOITTAMISESTA) SEURANNUT KENELLEKÄÄN HIUSTENLÄHTÖÄ? Jos on, loppuiko, vai menikö vaihtoon? Ulkomaisilla palstoilla on pelottavan moni kirjotellut tästä harmittavasta sivuvaikutuksesta. :o

Kommentit (3)

Vierailija

itse olen syönyt n.vuoden yasmin pillereitä . en ole huomannut hiustenlähtöä erikoisena,olen luullut syyksi useasti hiusten värjäämistä ja huonossa kunnossa olemista, mutta tuo ei ole käynyt mielessä että pillereiden takia hiuksia irtoisi .. ;o ei kyllä nyt oo vähään aikaan irronnut yhtään,kuukauteen ainakaan.

Vierailija

Oon syöny yhtäkauan Yasmineja ja itseasiassa joo, musta tuntuu että multa on lähteny hiuksia päivittäin ja paljon. Toisaalta määrä saattaa vaikuttaa paljolta, koska mulla on tummat hiukset ja vaaleat huonekalut/lattiat. Oon aatellu, että on sitä normaalia sata hiusta päivässä meininkiä.

Oon toisaalta ollu hirmu tyytyväinen näihin pillereihin, että en välttämättä lähtis vaihtamaan, mutta olishan se kiva että hiukset päässä pysyis. :)

Tästä vastauksesta ei varmaan ollu mitään apua, mutta kannattaa soittaa sille sun terveydenhoitajalles ja kysästä, että onko muissakin pillereissä samoja haittavaikutuksia, ja jos ei oo, ni sit jos vaihtaisit merkkiä.. ?

Vierailija

oli apua...mäkin oon ollut tosi tyytyväinen näihin Yasmineihin, ärsyttää jos vaihtamaan pitää ruveta. :p
mullakin on tummat hiukset ja viel pari vuotta kesällä 2010 poikatukka. :D broidi huomautti et huomaan ne paremmin, mut ei, ei tää ihan normia enää ole.
maanantaina mun gyne soittaa, kysyn siltä et mites nyt toimitaan jos merkin vaihdan...
mua oikeasti surettaa tä hiustenlähtö, mulla oli (on kai vieläkin?) kauniit ja suht paksut hiukset. en halua menettää niitä. okei, mulla kasvaa uutta hiusta sikin sokin. mutta silti, ei yli sata-170 hiusta/pesupäivä, vähemmän muuten, oo mulle normia. :o
kilpirauhaskokeen tuloksetkin saan huomenna eli maanantaina..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat