hiuksistaaaa. ikuinen ongelma :D

Vierailija

Nonnnniin. Tiiän et tähän tulee varmaan monta kommenttia "mene kampaajalle värinpoistoon" mutta kun en halua värinpoistoa, kun mun hiuksista on tullut jo yhden jälkeen tosi hauraat ja oon varaton menemään kampaajalle, joten ne eivät ole vaihtoehdot tällä kertaa :D mutta miten saisin mun melkeen mustista hiuksista vaaleammat.. :D ei tarvii siis tulla mitkää blondit vaan vaaleemmat ruskeet :D onko mitään muuta vaihtoehtoo kun värinpoisto? viime värinpoistolla ei vaalentunu.. ja kampaajallakin oon käyny kolmisen kertaa vaaleuttamassa hiuksiani ennen ja ne on vain kerran onnistunut saamaan värin pois :D (siis kaikki eri kertoja)

Kommentit (3)

Vierailija

Väri ei vaalenna väriä, eli pitäisi olla vaalennusaine/värinpoisto. Jos olet värjännyt monta kertaa tummalla värillä (juurikasvu+latvat) niin ainakin latvoista sitä tummaa on tosi vaikea saada pois.

Miekin oon kasvattamisen kannalla, jos et halua tehdä enempää värinpoistoja. (Mie värjäsin joskus n.3-4 krt mustalla tukan ja sitten halusin takasin vaaleaksi niin piti tehdä 4 värinpoistoa + pari kertaa värjäsin koko tukan vielä vaalennusaineella ja vielä on tukkaa päässä vaikka muille jakaa... : D riippuu hiuslaadusta!)

Vierailija

jos uskot hiuksiesi menevän huonoon kuntoon niin kokeile vaikka sillä että laitat kampaajalla pikkuhiljaa n. 2-4vk välein vaaleita raitoja, itse olen monesti vaalentanut tällä tavalla koska en suosi värinpoistoja. kampaajalla voit myös kokeilla vaalennuspesua, elikkäs shampoota ja vaalennusainetta sekaisin =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat