Että mä olin tyhmä! Voinko mä pelastaa tätä suhdetta enää mitenkään??

Vierailija

Elikäs joskus alkuvuodesta olin tekstaillut mun poikaystävän kaverin kanssa mun poikaystävästä ja kertonut jonkun asian mitä en todellakaan olis sannut kertoa. Tää mun poikaystävän kaveri meni sitten näyttämään ne kaikki viestit mun poikaystävälle ja mun poikaystävä suuttui niistä tosi paljon ja sanoi ettei halua enää olla mun kanssa eikä enää tykkää musta ja alkoi seurustelemaan jonkun Turussa asuvan muijan kanssa, jota ei ollut edes koskaan nähnyt. Meni sit jonkin aikaa mun poikaystävä aina välillä sanoi että antaa mulle anteeks jne, mutta sitten muutti aina mielensä ja sanoi ettei me voida olla yhdessä. Sit hän lähti viikoksi Turkkiin, sen viikon aikana yks tyttö ja mä alettiin hengaamaan mun poikaystävän kavereiden kanssa. Sain kuulla yhdeltä pojalta kaikkea että mun poikaystävä on haukkunut mua huoraksi melkein joka kerta kun on ollut näiden poikien kanssa. Suutuin siitä niin paljon et kerroin sille pojalle että mun poikaystävä on haukkunut niitä mulle joskus. Kun mun poikaystävä palas Turkista, tää poika ei halunnut enää olla hänen kaverinsa. Mun poikaystävä kysyi multa et voitasko me vielä yrittää ja mä vastasin hänelle et voidaan me mun puolesta yrittää. Me palattiin yhteen, mutta mulla oli jotenki huono omatunto siitä et olin kertonut sille pojalle mitään. Kun kesäloma alko mun poikaystävän piti olla näiden jätkien kanssa, mut nää jätkät ei tullu sinne minne ne sano tulevansa ja mun poikaystävä oli odottanut niitä turhaan. Mun poikaystävä sano mulle, ettei hän haluu olla niiden kaveri enää. Mun huono omatunto sit jotenki katos sen jälkeen. Sit jossain vaiheessa kesää mun poikaystävä yritti saada mut valitsemaan joko hänet tai mun kaverit. Mä en suostunut siihen ja sovittiin sit lopulta jtn ettei kuunnella jos ne puhuu jommasta kummasta jtn. Mä lähdin viikoks Italiaan ja sinä aikana mun poikaystävä oli ollut näiden jätkien kanssa ja ne jätkät oli sanonut hänelle et mä oon näytelly heille jtn mun poikaystävän viestejä. Mä kielsin sen, koska en ollut näyttänyt mitään viestejä niille. Kun palasin sielt Italiasta sain mun poikaystävältä viestin jossa hän jätti mut ja sain myös tietää et tää tyttö joka oli hengaillut mun ja näiden jätkien kanssa oli alkanut seurustelemaan mun poikaystävän vanhan kaverin kanssa (jonka kanssa olin joskus tekstannut). Mun poikaystävä otti mut sitte takas ja oltiin yhdessä jonkin aikaa, kunnes hän rupes syyttelemään mua jostakin ja epäilemään, mä sanoin sille tytölle vihaisena kaikkee et mä häpeen mun poikaystävää. Sit myöhemmin kun se juttu oltiin sovittu mun poikaystävä käyttäyty pitkän aikaa niin välinpitämättömästi ja huonosti mua kohtaan että mä sanoin tälle tytölle vihasena mun jätkän käytöksestä et mä vaihtaisin ton jätkän heti toiseen jos saisin mahdollisuuden siihen. Noista mitään mä en oikeesti tarkottanut. Tän tytön poikaystävä joutui laitokseen ja mä olin aika paljon sen jälkeen tän tytön kanssa ja siks hän sattu olemaan siinä tosi usein sillon kun mua vitutti mun poikaystävä ja sanoin jtn juttuja mitä en oikeesti todellakaan tarkottanut. Viime viikon perjantaina sitten tää tyttö meni kertomaan mun poikaystävälle kaiken mitä olin joskus sanonut. Mun poikaystävä jätti mut ja sanoi että ei tykkää musta enää jne. Ensin mä väitin et ne jutut ei oo totta koska mä en oikeesti edes muistanut itse et olin vihasena sanonut jtn mitä en ollut todellakaan tarkottanut. Eilen mä muistin noi jutut ja laitoin mun poikaystävälle heti viestin mis haukuin itteni tyhmäks ja kusipääks ja jossa pyysin anteeks et olin sanonut joskus vihasena jtn mitä en ollut tarkottanut ja että mulla oli hyvä syy olla vihanen hänelle. Mun poikaystävä vastas vaan etttä "et sä kyl tyhmä tai kusipää oo". Tänään hän sit sanoo vaan et hän ei tykkää musta enää eikä kukaan muukaan ja että on hyvä etten tuu kouluun, koska oon kipeenä.
Mun poikaystävä on estänyt mut facebookissa niinku teki alkuvuodesta, ja alkanut seurustelemaan taas tän Turussa asuvan muijan kanssa jota ei oo vieläkään koskaan nähnyt kasvotusten.
Voinko mä mitenkään pelastaa tätä suhdetta enää?? Musta tuntuu että mun poikaystävä vihaa mua nykyään. Mä en haluis mitään muuta enemmän ku olla hänen kanssaan koska rakastan ja välitän hänestä tosi paljon. Kaipaan nyt vinkkejä enkä mitään vittuijijoita, tiedän itekin että oon tehny vääruin ja oon ollu tyhmä ja kaikkee ku oon sanonu vihasena jtn mitä en oo tarkottanu. Vielä just sillon sen tytön piti kertoa mun poikaystävälle kaikki kun meillä meni hyvin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat