Kokemuksia CHI-suoristuksesta ?

Vierailija

Olisin nyt menossa Vaasaan Artisticaan tekemään tuon, jos nyt pystyn: mulla on vaalennetut, kiharat ja pörröset hiukset ja melko huono kuntoset. Voiko joku kertoa voiko sellasia suoristaa ja mitä käy jos suoristaa? Omia kokemuksiakin voisi laittaa :) kiitos etukäteen !

Kommentit (2)

Vierailija

mä EN suosittele todellakaan. multa katkeili hiuksii ihan törkeesti. kävin idioottina kolme kertaa: kaks kertaa random mestas ja kerran sokoksel.
Mun hiukset ei suoristunu mun silmissä yhtään, ehkä tuli astetta loivempi kihara. hoitoaineet makso älyttömän paljon ja mulle on jääny KALJUJA kohtia päähän!!!!!!!!!!!! mul on niskassa n. 5cm pitusta hiusta ku ne lähti kokonaa irti ja siel on kaljuläikkä SEKÄ tos hiusrajassa otsassa on yks semmone kaljutäplä eikä se oo aikasemmin siinä ollu. tost on tosiaa 1½ vuotta ja vieläki vituttaa ku käytin rahaa niin paljon tollaseen turhaa ja hiukset kärsi järkyttävän paljon. EN SUOSITTELE, SUL MENEE VAA RAHAT HUKKAAN!!!!!!!!! mun oma kihara on aika samanlaiset ku http://static.becomegorgeous.com/img/arts/2010/Mar/23/1917/curlyhairnatu...
ja mulla on todellaaa paljon katkenneita hiuksia päässä jotka tuntuu siilinä ku laittaa käden päänahkaa ja heiluttelee. EN suosittele, mut jokane päättää omista karvoistaan

Vierailija

Jos olet valmis käymään suoristuksessa useamman kerran vuodessa ja maksamaan yhdestä kerrasta 100-200 euroa, niin siitä vaan. Itse kävin yhden kerran muutama vuosi sitten, eikä se yksi kerta sitten auta mitään :D Parin pesun jälkeen hiukset olivat yhtä kiharat kuin ennenkin. Rahaa ei ollut uusin käynteihin.

Siihen pitää kyllä olla valmis laittamaan rahaa. Shampoot, hoitoaineet, silkkitipat yms. ja muutaman kuukauden välein tehtävät suoristukset kampaajalla. Yksi hoitokerta kestää 3-4 tuntia :D En tiedä kuinka monesti suoristus täytyy käydä tekemässä ennen kuin se todella auttaa kiharan häviämiseen, luulisin että aika monesti..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat