Mitä tehdä..

Vierailija

Toivoisin teiltä neuvoja tähän juttuun..
Eli olen 18 vuotias ja tämä mies on 20 vuotias. (Puhutaanpa miehestä vaikka nimellä "Joonas")
Joonas seurusteli kesällä 2010 hyvän ystäväni "Jonnan" kanssa, kuitenkin kiinnostus Jonnaan loppui ja Joonas alkoi viettää aikaa meillä (asuimme opiskelija-asuntolassa kahden ystäväni kanssa)
Joonaksen ja Jonna olivat vielä yhdessä kun Joonas petti kämppikseni kanssa sitä. Sen jälkeen kämmpikselläni ja Joonaksella oli peliä, mutta se sitten loppui lyhyeen ja Joonas alkoi kiinnostumaan minusta.
Loppujen lopuksi viime syksynä minulla ja Joonaksella oli peliä, mutta Joonas hyppäsi vuoden vaihteen aikoihin muutamankin kerran hyvän ystäväni Reetan petiin ja aina kun Reeta antoi pakit otin Joonaksen takasi.
Silloin päätin, että tämä juttu loppuu tähän, että oli sen verran sydäntä särkevää toimintaa, koska olin rakastunut.
Kumminkin annoin aina periksi ja harrastimme seksiä viikonloppuisin ja viikolla ilman sitoomuksia.
Keväällä Joonas seurusteli yhden Juulian kanssa, mutta petti Juuliaa minun kanssa muutaman kerran ja kun asia paljastui koko juttu tuli minun syyksi. Loppujen lopuksi kun Juulia ja Joonas erosivat, joonas soitti minulle itkien että nyt oon sun vaikka koko loppu elämän, että jätin Juulian..
Homma jatkui silti seksi-suhteena.
Kesällä Joonas alkoi seurustella parhaan ystäväni Riinan kanssa.. Silloin olin todella pettynyt ja luulin, että meillä olisi voinut olla vielä jotain.
Kumminkin nyt Joonas on taas pyytänyt, että hän haluaa olla minun kanssani ja Riina on vaan välietappi hänen elämässään, että haluaa perustaa kanssani perheen yms..

Miten suhtautua asiaan, koska annan helposti periksi ja olen niin rakastunut Joonakseen.. Koko tämän jutun ajan, en ole saanut olla muiden miesten kanssa tekemisissä ja jos olen se on käynyt "isojen poikien" kanssa päälle, syynä että jättää minut rauhaan..

Pyydän teiltä todellista apua asian kanssa :)

Kommentit (6)

Vierailija

Minä potkaisisin tuollaisen miehen elämästäni pihalle oli se kuinka vaikeaa tahansa. Tekstin perusteella sanoisin, että Joonas tietää kyllä, että voi ryömiä aina takasin sun luokse, kun homma menee persiilleen. Tokihan se saattaa oikeesti tarkottaa sanojaan tällä kertaa, mutta mun korvaan se on aika epätodennäköstä enkä mä ainakaan haluais, että mua kohdellaan noin.

Vierailija

Hmm.. joo kyllä sinuna ehkä jo heittäisin tuon miehen menemää.Ei ole hyväksi aina vaan antaa miehelle periksi ja sitten satuuttaa itseään samalla kun toinen ei ole moksiskaan sinun tunteistasi,vaikka toisin väittää.Joten ehottaisin että annat miehen mennä ja etsit tilalle jonkun paremman vaikka se saattaa tuntua vaikealta kun rakastat joonasta mutta mielummin olla sinkku, kun satuttaa itseään idiootin miehen takia.

Vierailija

Hmmm paha tilanne, sillä tiedän itekki miltä tuntuu kun on vaan niin ihastunut, että antaa jätkän pompotella miten sattuu..:/ Eli touhuilla muiden naisten kanssa, jonka jälkeen Joonas ryömii takasin sun tykö katuvana ja anelevana ja sinähän uskot kaiken mitä se sanoo koska oot niin rakkauden pauloissa.. Näin mä tulkitsisin.:s

Ehdottomasti heivaisin Joonaksen pois elämästäni, sillä tuo kierre senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Jos jo nyt on touhuillu noin monen kanssa ja palannu aina takas sun luokse niin ei se tosta tuu muuttuun. Ja miten voisit luottaa tähän Joonakseen ettei se pettäis sua samanlailla ku näitä edellisiä? :o

"Kumminkin nyt Joonas on taas pyytänyt, että hän haluaa olla minun kanssani ja Riina on vaan välietappi hänen elämässään, että haluaa perustaa kanssani perheen yms."

En usko, että oikeasti tarkoittaa tota, sanoo vain jotta saisi sut taas hetkeksi takas jonka jälkeen taas uus nainen kierroksiin ku alkaa kyllästyttään.:s
Yritä tukahduttaa tuntees ja lähdet etsimään uutta miestä!:)

Siinä mun neuvot. Tsemppiä!

Vierailija

Kiitos teidän neuvoista, katsellaan miten asia etenee ja enkä anna enää Joonakselle periksi!

Vois rueta ettiin sitä elämäni rakkautta :)

Vierailija

Miksi Joonas muuttaisi tapojaan tällä kertaa? Hän voi säätää mitä vain haluaa ja hänellä on (näin rumasti sanottuna) aina vakipillu kenen luokse palata! Hänelle unelmatilanne, jos viellä tuollaisella pikku sepittelyllä heti pääsee sun suosioon.

Mies tuskin muuttaa tapojaan sinun takia, koska et merkitse hänelle tarpeeksi, niin ikävää kun se onkin kuulla.

Muista, että sanat on sanoja, teot puhuu puolestaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat