himokas toiskertalainen

Vierailija

Heippa,
eli olen nuori aikuinen nainen enkä ole pannut ketään kunnolla. Kunnolla, koska ex poikaystävän kanssa yritettiin, mutta loppuun asti ei koskaa päästy, koska sattu sen verran.
Olen tällä hetkellä sinkku, mutta himottaisi harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa ja kokeilla kunnon yhden yön juttuja.

Kannattaisiko minun siis odottaa vielä jotain ihanaa miestä/poikäystävää, jonka kanssa voisi turvallisesti viedä yhdynnän loppuun asti vai ottaa chanssit ja kokeilla vieraita miehiä ja yrittää tyydyttää tarpeeni niillä?
Mitä mieltä olette?

Kommentit (2)

Vierailija

Heis :)
Itselläni oli sama ongelma, eli yhdyntä sattui niin paljon, ettei päässyt seksistä todellakaan nauttimaan. Jatkoimme kuitenkin kärsivällisesti yrityksiä ja nykyään jo jopa nautinkin seksistä (kipu ei kuitenkaan ole vieläkään kokonaan hävinnyt).

Itselleni oli kuitenkin ehdottoman tärkeää se, että minulla oli luotettava kumppani mukana, josta tiesin että hän kyllä lopettaa jos pyydän, ja myös ymmärsi tilanteen. Gynekolologilta ei tähän vaivaan muuten apua herunut!

Mielestäni sinun kuitenkin kannattaa toimia omien tuntemustesi mukaan: jos koet olon luonnolliseksi vieraiden miesten kanssa, ja uskallat sanoa jos sattuu liiaksi, niin varmasti voi olla nautittava kokemus niinkin. Ja ainakin saat paineet poistettua!

Vierailija

Useimmiten tietenkin neitsyyden lisäksi kipu johtuu puutteellisesta lämmittelystä/kiihottumisesta tai liian kookkaasta miehestä.
Oliko lämmittelyssä ongelmia, että seksi sattui sen takia ettet ollut tarpeeksi kostea/kiihoittunut? Toki siis ensimmäisellä kerralla sattuu, eikä omallakaan ensimmäisellä kerralla päästy tosiaankaan loppuun asti, toinen ja kolmas kerta olivat täyttä kipua mutta myöhemmin aloin nauttia. tosiaan ongelmana oli puutteellinen kiihottuminen (=en ollut tarpeeksi kostea) mikä on yleensä syy siihen että sattuu, tai vaihtoehtoisesti miehellä on liian iso.

En usko, että kipu estäisi mitenkään sitä jos tahdot harrastaa seksiä randomien kanssa, kunhan lämmittely hoidetaan perinpohjaisesti että olet "vastaanottavalla tuulella". Itse kuitenkin mieluummin löytäisin mukavan miehen, jonka kanssa harjoitella seksistä nauttimista. Riippuu ihan ihmisestä mistä syttyy ja kumppanistakin, että miten seksi luonnistuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat