Yhden yön jutut?

Vierailija

Olenpa tässä pohdiskellut yhden yön juttuja ja jutellut niistä myöskin siskoni kanssa. Mitä niistä saa? Mistä niitä saa? Kokemattomana kyselen nyt itse näin jonkun aikaa sinkkuileena olen miettinyt, että pitäisiko olla ilman seksiä vuos tai jotain, kun en nyt todellakaan pitkän suhteen jälkeen ole uutta suhdetta etsimässä.
Näillä "puhein" kokemuksia kehiin! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Niistä saa vain seksiä.. ainakin useimmiten, ite en oo muuta saanut irti, mutta en valita: erittäin hyvää seksiä ollut kaikki tähän asti! (Tosin kaikki mun yhen illat on ollu eron jälkeen tuttujen kanssa, eivätkä oo jääneet yhen illan jutuiksi, vaan useamman illan jutuiksi..) :D

Tuttuja kavereita bongannu usein yhteisistä illanvietoista tai baarista :)

Vierailija

Niistä saa seksiä. Ehkä myös hellyyttä ja läheisyyttä, ainakin itse olen saanut. Nukkua miehen vieressä.

Niitä saa baarista. Bileistä. Kavereiden kautta. Varmaan myös netistä, mutta itseäni ei ainakaan innosta sieltä miehiä katsella. :D Parempi nähdä ihminen heti livenä ennen kuin haaveilee yhteisestä yöstä.

Jos et halua montaa miestä listallesi, kannattaa hankkia vakipano. Miesluku ei kasva muttei tarvitse ilmankaan elää. :) Niitä saa myös baareista ja juhlista ja kavereiden kautta ja vanhoista tutuista.

Kuulostaa siltä kuin puhuisin kodinkoneen hankkimisesta. :'D Mutta nämä siis omat kokemukseni, yhden yön juttuja ja vakipanoja kokeneena.

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

Juurikin noista paikoista mitä edellä on jo mainittu. Useimmiten yhden yön jutuista saa parasta seksiä! Kun ei tarvitse miettiä mitä toinen ajattelee (esim kropasta) ja voi itsekin antaa kaikkensa kun ei tarvi ikinä toista enää nähdä. Itselle ainakin on tullut läskiä alettuani seurusteleen, niin kaipaan sitä aikaa kun seksistä pystyi nauttimaan täysin kun ei tarvinnut miettiä miltä näyttää ja olenko toisen mielestä niin haluttava enää.

Saa siitä tietysti läheisyyttäkin, jota moni kaipaakin sinkkuna ollessaan.
Mutta pitää vaan muistaa kortsu myös suuseksissäkin ;p

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat