Miten saisin mun poikaystävän uskomaan mua?

Vierailija

Eli syy miks mun "kaverit" ei halua olla enää mun kanssa on että kusetan muka kaikkia. Mut kysymys nyt on et miten mä saisin mun poikaystävän uskomaan ettei mun "kaverin" (yhden tytön) kertomat jutut oo totta? Mun poikaystävä jätti mut niiden juttujen takia, uskoo niitä juttuja ja sanoo nyt ettei halua olla mun kanssa niiden juttujen takia eikä tykkää musta enää sen takia.
Ne jutut ei todellakaan oo totta, oon sanonut sen hänelle puhelimesssa, viesteissä ja kasvotusten. Eilen kun puhuttiin kasvostusten hän sanoi, että uskoo mua, mutta tänään saan sit viestin et "en haluu olla sun kans enää enkä tykkää susta enää." ja jtn tyyliin, et "eti joku toinen joka on niin vitun täydellinen".
Mä en haluis menettää mun poikaystävää. Kysyin häneltä et onko hän tyhmä kun uskoo tollasta, ei olis ehkä kannattanut mut onko mulla mitään keinoa saada mun poikaystävän uskomaan mua?
Sanoin hänelle et jos hän uskoo niitä juttuja niin hän ei todellakaan tunne mua, eikä todellakaan tunnekaan jos uskoo musta sellasta.
Ei ole kauaa kun mun poikaystävä sanoi ettei tähän tyttöön voi luottaa. Voisin jotenkin luulla et tää tyttö on mun poikaystävän perässä mut hän seurustelee jonkun jätkän kanssa joka on laitoksessa.
Pitäiskö mun vaan luovuttaa ja vaihtaa vaikka koulua mist voisin saada uusia kavereita?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat