Miten vakavaa tämä pettäminen on teistä?

Vierailija

Elikkä poikaystäväni on pettänyt minua niin, että hän lähetteli facebookissa yksityisviestejä kahdelle eri tytölle ja sopi heidän kanssaan tapaamisia. Samalla toiselle heistä hän oli haukkunut minua ja meidän suhdettamme. En tiedä oliko he sitten tavanneet mutta sopineet olivat kuitenkin. Nämä tapahtui keväällä, kun poikaystäväni oli armeijassa. Tätä kesti kummankin kanssa monta kuukautta. Mutta yhteydenpito oli kuitenkin melko harvaa. Nämä tytöt ovat hänelle ennestään tuttuja. Toisen kanssa hän on harrastanut seksiä kaksi kertaa ennen kuin alkoi seurustella minun kanssani. Toisen kanssa on käynyt kerran kahvilla ennen minua.

Toinen juttu on sitten se, että nyt viime kesänä poikaystäväni oli kännissa nukkunut yhden tytön kanssa. Hän on sanonut että mitään ei tapahtunut, mutta kun totuutta ei voi tietää. Hän oli kuulemma koko illan roikkunut kyseisessä tytössä.Samana iltana hän haukkui minua ja jätti minut yksin ja tämän jälkeen meni nukkumaan tämän tytön kanssa.

MItä mieltä olette näistä?
Miten itse reagoisitte?
Mitä teidän mielestänne minun kannattaisi tehdä.
Olemme seurustelleet vuoden. Poikaystäväni on pyytänyt anteeksi.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Aika selvää mitä "nukkumisen" aikana on tehty. Ihmettelenpä jos näpit ovat pysyneet kurissa. Itse taipuisin uskomaan että siellä on kyllä melko rankasti harrastettu seksiä.

Oleellisinta on kuitenkin se että kertomasi perusteella poikakaverisi vaikuttaa todelliselta ääliöltä jolta et saa respektiä tippaakaan joten ainakin itse unohtaisin sen. Toi facebook hommeli on sinällään melko harmitonta, paitsi jos siellä on esim lähetelty jotain alastonkuvia tms. Jos poikakaverisi nimi on Antti niin melkeinpä väistämätöntä on jättää se nyt. Antit ovat aina pahimpia mun kokemuksen mukaan (Samit taasen usein lihavia, mutta toisaalta leppoisia)

Voimii ja tsemmppii niin hemmetisti sulle!!!!!!

Vierailija

Oon niin hajalla.Oon miettinyt näita asioita NIIN paljon.. luottamus mennyt kokonaan. Ja tuntuu etten yksinkertaisesti jaksa enää. Mietin vain, että milloin tulee ilmi taas jotain tällaista.. mut se jättäminen on vaan niin vaikeeta. Tarttis sen vihan tunteen sitä toista kohtaan, että se onnistuis..

Vierailija

Tiedän tunteen! Sain itsekin kuulla viime viikolla että poikaystäväni oli pettänyt minua, mutta vain pussaillut ja nukkunut hänen kanssaan. Kun kuulin asiasta olin ihan järkyttynyt ja ajattelin että tähän se sitten loppui. Huomasin kuitenkin että hän katui tekoaan todella paljon ja pyyteli anteeksi. Minusta tuntui, että en voi vain unohtaa ja jättää häntä. Sovimme että juttelemme asioista kasvotusten. Juttelimme pitkään ja molemmat purkivat sydäntään ja olivat rehellisiä. Päätimme että yritämme jatkaa vielä, vaikka minulla ei luottamusta kovin paljoa ole häntä kohtaan juuri nyt..

Mielestäni teidänkin pitäisi puhua asiat halki ja katsoa että mitä siitä seuraa. Tiedän että jättäminen on todella vaikeaa, mutta joissakin tilanteissa se on vain pakollista.. Mutta jos molemmat rakastavat toisiaan ja ovat valmiita tekemään töitä suhteen eteen, niin aina voi yrittää. Voimia tosi paljon sulle ! :)

Vierailija

Omalla kohdallani se on kerrasta poikki. Jos kumppanilla on tarvetta lähteä etsimään hellyyttä jostain muualta, niin takasin ei ole kyllä tulemista. En ainakaan itse voisi enää koskaan luottaa tähän ihmiseen joten vakavan ja pitkäkestoisen suhteen rakentaminen sen varaan on mahdotonta.

Jos poikaystäväsi haukkuu sinua ja suhdettanne selkäsi takana niin on selvää, ettei hän välitä sinusta. Anteeksi pyytäminen tuollaisessa tapauksessa on täysin tekopyhää ja pitkässä juoksussa hän saa olosi tuntemaan varmasti entistä huonommaksi. Ei tuollaiseen suhteeseen kannata jäädä roikkumaan, joten jätä hänet ja yritä päästä erosta yli jonkun läheisen ihmisen tai muun ulkoisen asian tuella.

Vierailija

En tiedä mikä on nyt tilanne mutta haluan kertoa mielipiteeni.

Itse olen kaksi ja puoli vuottaa sitten yli kahden vuoden aikaisesta poikaystävästäni, koska hän oli tiiviisti toisen naisen kanssa tekemisissä, soittelivat, tekstailivat ja näkivät salaa selkäni takana. Minkäännäköisestä fyysisestä pettämisestä ei ollut varmaa tietoa, mutta sitäkin enemmän heidän välisistä tunteista, ja heidän välisistä keskusteluista (mm, kuinka he päätyisivät sänkyyn jos olisivat vaikka exäni mökillä kaksi, ja exäni oli vielä sanonut ettei välitä mitä mä ajattelisin siitä, koska se vaan haluaa sen kans sänkyyn..) Mä kattelin sellasta menoo yli vuoden.

Vaikka menetin luottamuksen joka kerta, niin aina annoin anteeksi, koska luotin hänen sanaansa, että hän lopettaa sen. Että viimeisin oli viimeinen kerta. Mutta ei. Lopulta mä sain sen rohkeuden, että mä käskin valita meidän väliltä. Eikä valinnu joten lähdin.

Eikä menny ku kolme viikkoo ni ne alko seurusteleen, 8kk jälkeen kihloihin, vuosi 1kk naimisiin, ja nyt noin kahden ja puolen vuoden jälkeen he saivat lapsen.

Haluan vain sanoa, että vaikka kuinka rakastaisit häntä, vaikka jättäminen tuntuisi mahdottomalta, mieti

Oletko sinä onnellinen?
Epäiletkö koko ajan, saatko mielenrauhaa?
Olisiko sinun parempi olla ilman häntä, kuin hänen kanssaan?

Vierailija
DatGrl

Oleellisinta on kuitenkin se että kertomasi perusteella poikakaverisi vaikuttaa todelliselta ääliöltä jolta et saa respektiä tippaakaan joten ainakin itse unohtaisin sen. Toi facebook hommeli on sinällään melko harmitonta, paitsi jos siellä on esim lähetelty jotain alastonkuvia tms. Jos poikakaverisi nimi on Antti niin melkeinpä väistämätöntä on jättää se nyt. Antit ovat aina pahimpia mun kokemuksen mukaan (Samit taasen usein lihavia, mutta toisaalta leppoisia)

Ei saa yleistää, oman Anttini kanssa vuos ja 8kk takana, eikä hetkeekään oo tarttenu pelätä mitään :D

Itellä oli vähän samantapainen tilanne pari vuotta sitten. Jätkä oli vähän "paha poika" minun makuun, mutta sillo teininä tietty viehätti ja jännitti. Hänkin oli ihastunut minuun, ja erään kostean illan jälkeen päädyin hänen luokseen yöksi, sinne meni neitsyys. Aloimme seurustella virallisesti ja hän kehui minut maasta taivaaseen. Kohta jouduin palaamaan takas kotikaupunkiin (hän asui samalla paikkakunnalla ku isäni) ja pidettiin yhteyttä tekstaillen ja soitellen. Tai siis lähinnä minä. Kerran kun soitin hän oli juomassa erään tytön luona. Olis pitäny kuunnella ku mua varoiteltiin mutta halusin uskoa ettei mitään tapahtunu koska olin aivan rakastunut... Meni ehkä päivä tai pari, tuli tekstari "tule meseen, ois vähä asiaa" ja siellä se jätti mut. Seuraanava päivänä näin facebookista että se ja se tyttö seurustelee. Tuli hyväksi käytetty olo, mutta parempi näin. Samana syksynä tapasin nykyiseni ja hänen kanssaan on niin hyvä olla, varmasti pysytään yhdessä :)
Löydät varmasti vielä jonkun paremman, mutta totta kai tilanne on vaikea :/

Vierailija

Jos olette niin lyhyen aikaa kuin vasta vuoden seurustelleet ja poikaystävälläsi on jo nyt tarve vikitellä muita, niin eiköhän kannattaisi antaa jätkälle lähtöpassit? Eihän tuohon ole mitään järkeä jäädä.

Vierailija

Jos sulla on noin hirveet mustasukkaisuus ongelmat, onko mitään järkeä seurustella ? Totta kai mies saa käydä kaffeella kenen kanssa tahtoo. Olisiko kivaa, jos sun miehes rajoittais sun elämää ? Mutta, jos mies rupee valehtelemaan ja jättää asioista kertomatta- ota niistä asioista selvää ja kysy mieheltäsi. Kakista tieto ulos. Jos on jotain salattavaa- silloin yleensä pettää.

-kukka
Seuraa 
Liittynyt3.2.2011

Minun poikaystäväni petti minua 5kk seurustelun jälkeen. Hän oli nuoleskellut muutaman tytön kanssa. Olin aivan kauhean vihainen ja pettynyt häneen, sillä hänen exänsä petti häntä ja siksi he erosivat. Jotenkin tuntui uskomattomalta että miksi hän haluaa satuttaa minua kun kerta itse tietää miltä se tuntuu?! Selitteli että oli kännissä (joka ei ole mikään syy, jos ei pysty pitää näppejä erossa muista ku on jurreissa, ei pidä juoda ollenkaan!), ei tiennyt oliko meidän suhde vielä vakava jnejne.. En pitänyt häneen mitään yhteyttä kolmeen viikkoon. Nämä kolme viikkoa hän oli itse intissä. Kun hän viimeinen pääsi lomille, puhuimme, itkimme ja vannoin että jos vielä jotain vastaavaa tapahtuisi, nii se olisi heti poikki. Kerroin kuinka olin ollut jo nyt lähellä jättää hänet! Kauanhan siinä kesti rakentaa luottamus, ja monet kerrat mietin että olisiko kuitenkin parempi ilman häntä.. Nyt olemme seurustelleet kohta 2v, ja olen todella onnellinen! Hän muuttui täysin tuon tapahtuman jälkeen. Lähettelee ihania tekstareita, omia runoja, aamupalan saan sänkyyn aina välillä. Muutimme yhteen noin pari kuukautta sitten, ja kaikki on mennyt loistavasti! <3 Kyllähän sitä vielä kelaa että mitä jos, mut mitä jos ei! Olen saanut häneen luottamuksen takaisin 100% :) kyllä asia aina välillä pulpahtaa mieleen, ja sitä tulee mietittyä.. Ja aina välillä otan sen vielä puheeksikin, vaikkei poikkis siitä haluaisikaan keskustella, mutta minulle keskustelu asiasta ja muutenkin on auttanut. Mutta niinkuin joku jo aiemmin sanoi, kannattaa miettiä tarkkaan onko onnellinen suhteessa, ja jos sitä haluaa yrittää korjata ja yrittää vielä, nii mikäs siinä. Kyllä ihminen voi muuttua. Tietysti ainainen valehtelu syö luottamusta.. Keskustelet vain jätkäsi kanssa, ja kerrot mitä mieltä itse olet asiasta ja sanot kuinka tunnet itsesi petetyksi. TSEMPPIÄ!<3

Vierailija
Lilly9

Eikä menny ku kolme viikkoo ni ne alko seurusteleen, 8kk jälkeen kihloihin, vuosi 1kk naimisiin, ja nyt noin kahden ja puolen vuoden jälkeen he saivat lapsen.

Voi luoja sentää, mä olisin varmaa ihan romuna! olet vahva ja sitkeä nainen :)

Vierailija

Ansaitset parempaa.

Jos itse olisin tuossa tilanteessa niin en kahtelis enempää, mutta tiedän, että jättäminen on useasti vaikeaa.. Tsemppiä sulle!

Vierailija

Itse en pitäisi tuollaisesta käytösesta kumppaniltani ja viimeinen pisara olisi varmasti ollut tuo toisen naisen kanssa nukkuminen. Harkitsisin eroamista, mutta en ole itse kokenut pettämistä, joten en tiedä miten todellisuudessa toimisin tilanteessa. Mutta kertomasi perusteella olisin vahvasti eroamisen kannalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat