Nya vänner från Huvudstadsregionen sökes!

Vierailija

Hej! Jag är en 22årig finlandssvensk flicka som gärna skulle träffa lite nya vänner från huvudstadsregionen. Ni får gärna prata svenska ni också men finska går också bra :)

Jag är en glad och social person som studerar på Soc&kom och är hemma från sydvästra Finland och därför är min vänkrets här i H.fors rätt liten. Jag skulle vilja ha nya vänner att hitta på roliga saker med, så som att gå på kaffe, motionera, shoppa och festa med m.m.

Skicka ett meddelande om ni är intresserade av att lära känna mig! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Hej!

Ja är en 23 årig flicka som bor i Helsingfors. Söker också nya vänner som kan jag med göra alla roliga saker:) Minulle saa kyllä puhua ruotsia mutta vastaus tulee todennäköisimmin suomeksi:D jos se ei ole este niin olisi kiva tutustua.

Vierailija

Hej!
Jag är en 21 årig flicka och bor i Helsingfors också. Jag flyttade hit för ett år sedan när jag började studera på uni. Det är trevligt att lära känna nya människor och jag tycker att man aldrig har för många vänner. Jag är inte finlandssvenska men det skulle vara trevligt att lära känna. Jag vill bli bättre på svenska och skulle gärna försöka prata också på svenska ibland. Använder du mese? Min adress är pinni_@hotmail.fi om du vill prata mer.

Vierailija

Hejsan!

Jag försöker också på svenska, är nog inte finlandssvensk! Jag är en 24årig flicka som studerar på tekniska högskolan. Har just giftat mig och naturligtvis tillbringer mycket tid med min make, men jag skulle gärna lära känna nya kvinnliga vänner då de behöver ju en flicka.

Syvällisemmät jutut pitää varmaan puhua suomeks, mutta ruotsiakin olis hauska päästä käyttämään ja oppimaan lisää. Mailia voi kiinnostuneet laittaa osotteeseen paula.p@gmx.net mutta mielelläni mahollisimman pian näkisin livenä, koska sillon sitä vasta huomaa jos oikeesti synkkaa! :)

Vierailija

Hej på er! Vad roligt att ni har svarat jag ska ta kontakt med er med mejl adresser snarast möjligt :) Och finska är absolut inget hinder, bara bra så får jag öva det också!
Vi hörs!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat