Miksi en osaa nauttia seksistä? :/

Vierailija

Olen harrastanut seksiä monipuolisen aktiivisesti kohta vuoden ajan ja jotenkin se miten kaikki sitä hehkuttavat on jäänyt minulta kokonaan pimentoon..
Juttu on siis niin että jostain syystä en osaa nauttia seksistä :(
se siis on ihan ok, mutta en saa millään orgasmia yhdynnässä, suuseksissä, käsiseksissä, missään muualla kuin itse yksinäni toimiessa..
ja tuo orgasmittomuus tekee sen tylsäksi, alussa on ihan kivaa jne mutta jossakin vaiheessa suorastaan kyllästyn ja kun en kehtaa sanoa sitä suoraan niin valittelen vain että alkaa sattumaan..

Minä siis haluan kyllä seksiä mutta kun sitä saan en jaksa sitä kauan ja ihan vain sen takia että minulla se ei tunnu niin ihmeellisesltä.

Mikä minua vaivaa, onko muita joilla sama ongelma?
Haluaisin oppia nauttimaan seksistä mutta kun ei vaan toimi...

Kommentit (9)

Vierailija

No tuota.. En minäkään aina saa orgasmia, mutta ei se minusta ole ainoa tapa nauttia seksistä. Kenen kanssa sinä harrastat? Luulisi että jos harrastat jonkun kanssa kenestä välität ja ketä rakastat niin jo pelkkä seksin tuoma läheisyys olisi mukavaa?

Suhteeni alussa, kun aloin ensimmäistä kertaa harrastaa seksiä, enkä vielä ollut kovin henkisesti sitoutunut poikaystävääni, seksi saattoi tuntua hieman tylsältä aina silloin kun en saanut orgasmia. Nykyään kuitenkin, kun tunnesuhde ja seksielämämme on kehittynyt eteenpäin, en edes välttämättä jaksa viedä itseäni siihen tilaan että saisin orgasmin (se on kuitenkin aika energiaa-vievää), koska minusta tuntuu hyvälle jo pelkkä ns penetraatio. Eli jo pelkkä kiihotuksen tunne on minusta ihana, en tarvitse isoa O:ta nauttiakseni seksistä.

En tiedä oliko tästä mitään apua, mutta koita etsiä muita nautinnon lähteitä seksissä kuin vain orgasmin tunne.

Vierailija

no tällä hetkellä en edes ole suhteessa mutta tuossa aikaisemmin kun olin niin kyllä minä hänen seurastaan ja läheisyydestään nautin ja mieli tekikin koko aika vain halailla ja pussailla.. mutta silti se seksi tympi jo silloinkin.. alussa ok ja saattoi olla jopa kivaakin mutta loppujen lopuksi piti aina itse pistää asialle stoppi kun ei enään innostanut. Läheisyyttä muuten olisin voinut jatkaa vaikka kuinka kauan joten en usko että se ihan siitä olisi kiinni ettenkö silloin ollut henkisesti sitoutunut häneen.

Nyt tietysti saattaa olla tuo yhteydenkin puute kun ei ole vakituista.. mutta kun sanoit tuon että jo pelkkä kiihottuminen on sinusta ihanaa niin voin täysin kompata kyllä siinä. Kiihotun helposti ja se tunne on ihana ja se saa haluamaan yhdyntään mutta sitten kun kaikki tapahtuu niin ei tunnukaan enään kiinnostavan.. huoh!

Vierailija

Epäilen ettei mies ole ollut sinusta samalla tavalla kiinnostunut kuin sinä hänestä. Mies voi harrastaa seksiä ilman mitään erityistä tunnetta naista kohtaan, pelkkä pillu riittää. Mies voi jopa luulla haluavansa naista, vaikka se jokin puuttuu.

Naiset ovat taas päinvastoin hyvin herkkiä seksuaalisuuden suhteen ja vaistoavat tiedostamatta, jos jotain puuttuu. Silloin ei toimi seksikään.

Vierailija

tää voi varmasti ollakin totta mutta tosi masentavaa kuulla... koska ton perusteella kukaan mies ei ole oikeesti musta välittänyt,ei edes se jonka kanssa seurustelin vaikka kuinka hän sitä yritti esittää... huoh.. :/ tuntuu tosi tyhjältä....

Vierailija

En nyt sano, että tämä olisi välttämättä juuri se ainoa syy sinun kohdalla, paremminkin yksi mahdollinen vaihtoehto. Kannattaa paremminkin keskustella henkilökohtaisesti jonkun asiantuntijan kanssa (seksuaaliterapeutti tmv.). Pelkän kirjoituksen perusteella kun kenenkään on mahdoton antaa mitään kovin tarkkaa neuvoa.

Itse joka tapauksessa uskon, että kun ihminen löytää sen oikean, seksiä ei kyseisen henkilön kanssa voi saada tarpeeksi. Myöhemmin himot toki tasaantuvat ja voivat jopa kadota, jos suhteessa syntyy ongelmia joita ei selvitetä.

Vierailija

Mulla on ihan sama juttu ! Seksikumppanina on maailman ihanin avomies, jota rakastan sydämeni pohjasta ja myös haluan seksuaalisesti paljon. Tunnetta ei siis puutu eikä myöskään seksuaalista vetovoimaa. Poikaystävä todella välittää siitä, miltä musta sängyssä tuntuu, on opetellu kaikkee kikkoja mistä mä en oo ikinä kuullukkaan, vain että mä nauttisin entistä enemmän. Seksiä tekee mieli, mutta ihan niinkun sullakin, se ei kuitenkaan sit loppujenlopuks oo niin kovin ihanaa, tai tajunnanräjäyttävää jne. Pari kertaa on ollu kyllä, mutta yleensä ei. En saa siitä mitään niin suurta nautintoa kuin nyt yleensä puhutaan...? En ole nauttinut sen enempää aiempien seksikumppaneiden kanssa (varsinkaan,päinvastoin). En tiedä mikä siinä on... Ehkä ihaninta seksissä mulle on oikeestaan vaan se kun saa tuottaa toiselle nautintoa... mutta omaa sellasta en niin kamalasti saa, vaikka kovasti molemmat yritettäisiinkin... :/

Vierailija

En itsekään osaa nauttia ja ihan miehen mieliksi annan mutta tiedän kllä syyn :) Mies on lihava, roikkuva läskimaha ja manboobsit... huoh ja sit muna on ku prinssinakki eli ei tunnu missää ja osa sitäkin on piilossa läskikerroksen alla. Ei kauheesti tee mieli... Pitäs varmaa hankkii uusi :D

Vierailija

Sori kun vanhaan juttuun uusi viesti, mutta mä TODELLA komppaan sua. Täällä kans on ihana mies, haluttava, hyvän näkönen, ja peniskin on sitä hyvää keskiluokkaa, ja haluja mulla riittää vaikka kuinka paljon. Ollaan oltu 7 vuotta yhdessä, aloitimme yhdynnän vasta 2,5 vuotta sitten ja se vaan ei tunnu MILTÄÄN. Miehelle näyttelen nauttivani jotta hän nauttisi enemmän, mutta en vaan saa mitään tuntumaa yhdyntään. Sormihommat kyllä kelpaa, mutta nekin vain ja ainoastaan tietyllä tavalla. Musta tuntuu että jotkut lääkitykset varmaan ainakin laannuttaa nautintoa..? Ikinä elämässä en ole orgasmia saanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat