Hikoileva mies!

Vierailija

MItä tehdä hikoilulle? Siis mies josta pidän muutentodella paljon hikoilee ihan älyttömästi sänkypuuhia harrastattaessa.. lakanat ja patja menee ihan märäksi ja tunnen kuinka hikitipat putoilevat hänestä minun päälleni!

EI siinä muuten mitään, yleensä suihkussa tulee seksin jälkeen käytyä mutta juuri nuo lakanat ja patja yms. aina pitää olla vaihtamassa ja pelottaa että patjakin alkaa pidemmällä matkalla homehtua.. xD

Mies kyllä on sanonut että aerobinen liikunta on jäänyt vähemmälle vaikkei hän mikään lihava ole, sellainen bodari tyyppinen.. voisiko tämä hikoilu korjaantua kunnon kohotuksella siis??
kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija

En ole ekspertti näissä asioissa, mutta kunnolla ei välttämättä ole merkitystä tuohon hikoiluun. Ex-poikaystäväni oli ammattitason lentopalloilija, eli siis hyvin hyväkuntoinen (rasvaprosentti 3%), mutta hikoili kuin pieni sika esim. 60 asteisessa saunassa kesti hätäseen 10 min kun oli jo litimärkä hiestä, kun minulla ei ollut edes lämmin :D
Mutta yleensä pyöreämmät hikoilevat jonkin verran, mutta seksihän itsessään on liikuntaa, joten todennäköisesti tuo hikoilu jatkuisi vaikka ukkosi alkaisikin harrastamaan "oikeaa liikuntaa".
Jos pelehditte peiton alla niin kannattaa kokeilla vaikka ilman peittoa, jos miehellesi tulee yksinkertaisesi vain kuuma mikä pahentaa normaalia hikoilua entisestään?

Vierailija

muttakun se hikoilu on niin valtavaa :D ja me ei olla taidettu koskaan peiton alla duunata joten siitä se ei voi olla kiinni, ollaan jopa kovalla viileällä lattialla mutta hikoilu on silti suunnatonta.. tänäänkin piti laittaa lakanat tuulettumaan (jos se vaikka auttais yhtään, vasta otin pesusta niin ei tekis mieli koko aika vaihtaa..)ja pyyhkiä lattia kun kuivahtaneita hikilänttejä näkyy joka puolella..

Sohvaankin tuli tahra, ei olisi varmaan pitänyt siinä kun on valkoinen.. äh

Vierailija

Hikoilu on yksilöllistä. Ei voi yleistää, että esim lihavat hikoilisivat enemmän.

Itse olen 22-vuotias nainen, olen hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Esimerkiksi salilla ollessani minun ei tarvitse kuin hieman lämitellä niin olen aivan hiessä, paita on täysin märkä ja hiki vain valuu noroina selkää pitkin. Seksin aikana selkäni on myös aivan totaalisen hiessä. Miestäni se ei haittaa ja lakanat voi aina pestä. Tämän kaiken kerron, koska yritän auttaa sinua ymmärtämään, että jokaisen hikoilu on yksilöllistä ja liikahikoilu ei ole mistään tietystä seikasta kiinni, kuten lihavuudesta, sukupuolesta, kunnosta...

Turhaan mollaat miestäsi liikahikoilusta, hikoilulle ei voi mitään ja jos se sinua niin kovasti vaivaa, niin vaihda miestä tai lopettakaa seksin harrastaminen, en voi muuta sanoa... Maailmassa on vakavampiakin asioita kuin lakanoiden pesu...

Vierailija

Lainaus:

oho joku tais vähän äkästyä :o

Ei muuta, mutta maailmassa on niin paljon vakavampia asioita, kuin jonkun teinin valitus siitä kuinka mies hikoaa ja sen takia pitää vaihtaa lakanoita. Myöskin käy sääliksi tuo mies, kun muija täälä valittaa asiasta ja hikoilu kuitenkin on sellainen asia, mihin harvemmin voi itse ratkaisevasti vaikuttaa. Että kehottaisin hieman aikuistumaan ja keskittymään hieman tärkeämpiin asiaoihin kuin "Voi v###u, taas joudun pesemään lakanat" tai "voi v###u, sohva meni pilalle"!

Vierailija

sekin on eri asia mitä kukin pitää liikana hikoiluna. Kyllä mua ainakin siinä vaiheessa ottais pannuun jos sohva alkais mennä pilalle vaikkei asialle mitään voikaan.. laittakaa suojamuovit alle :D

Vierailija

Eihän sille hikoilulle oikein mtään voi. Voisin antaa pari vinkkiä:
-Onko pakko siinä sängyllä/sohvalla harrastaa lemmenkisailuja? Onhan sitä lattia, seinä, suihku, jne... kesäisin ulkona. Ymmärsit varmaan pointin.
-Heitä siihen sängylle vaikka pyyhe suojaksi leikkien ajaksi.

Nimim. Naisten kk-verien kanssa touhunnut. Ette te naisetkaan ihan puhtaita pulmusia ole.

Vierailija

Lainaus:

Eihän sille hikoilulle oikein mtään voi. Voisin antaa pari vinkkiä:
-Onko pakko siinä sängyllä/sohvalla harrastaa lemmenkisailuja? Onhan sitä lattia, seinä, suihku, jne... kesäisin ulkona. Ymmärsit varmaan pointin.
-Heitä siihen sängylle vaikka pyyhe suojaksi leikkien ajaksi.

Nimim. Naisten kk-verien kanssa touhunnut. Ette te naisetkaan ihan puhtaita pulmusia ole.

Olen täysin samaa mieltä ja kaikenlisäksi olen nainen, tuo äkäistynyt nainen:) Kiitän tästä viestistä, kerrankin mies puhuu asiaa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat