Erittäin kiusallinen ongelma. Miten kertoa?

Vierailija

Mulla on ongelma. Oon tavannu yhen erittäin kiinnostavan pojan. Se on ihan huipputyyppi ja kaikinpuolin ihana. Mutta on vaan yks ongelma. Sen hengitys haisee! Se häiritsee mua ihan sikana. Oon vältelly pussailua yms. liian lähellä olemista, koska mua vaan ällöttää. Tää on tosi harmi, koska muuten haluisin olla sen kanssa. Mut mulle toi on sellanen juttu mitä en vaan pysty sietää. Mä en ole varma tietääkö se itse tota.

Eli kysymys kuuluukin, miten mä voin huomauttaa asiasta, ilman että se mahdollisesti loukkaantuu? Ollaan tunnettu vasta niin vähän aikaa, että en vaan millään kehtais huomauttaa. Mutta pakko se on jotenkin saada sille kertoa, koska haluisin jatkaa tätä juttua. Onks kellään kokemusta tällasesta? Oon pulassa! :(

Kommentit (7)

Vierailija

Entä jos sä vaan sanoisit sille asiasta tyyliin: "Tää on noloo, sori mut mun on pakko sanoo tää... oot sä huomannu et sun hengitys haisee aika pahalle. Tai siis ei se nyt maailmaa kaada, mut sua ois kivempi pussailla jos tuoksuisit kukkasille ;)" Haha :D Tai siis jos mun henki haisis aina pahalle ni mä todellakin toivoisin jonkun kertovan siitä!

Ja tiedäthän sä että tollanen voi johtua jostain esim. bakteeri tulehduksesta kurkusta, hammaskivestä tms. Ei välttämättä vaan siitä että jätkä ei pesis hampaitaan ;) Osta sille suuvettä x)

Vierailija

Ehdota hampaiden pesu -leikkiä. Sano et se voittaa kumpi jaksaa pestä hampaitaa pidempää ja ongelma ratkaistu! xD

Ja joo joskus sanoin poikaystävälle jotai sen hengityksestä, kyllä se loukkaantu :D

Vierailija

Voisit myös tarjota purkkaa tai pastillia? Ehkä hienovaraisempi lähestymistapa on aluksi parempi, kun/jos suhde syvenee, silloin voi asian ottaa kunnolla puheeksi ja suositella esim syyhygienistin pakeille menoa :)

Vierailija

Itse en pystyisi deittailemaan kundia, jonka henki haisisi. Se on mielestäni erittäin epämiellyttävää ja ymmärrän huolesi kyllä täysin. Mutta jos todella haluat jatkaa juttua, niin kannattaa sanoa asiasta hienovaraisesti. "Et ole varmaan itse huomannut, mutta henkesi haisee hieman tunkkaiselle" Tai jtn. En tiedä, voiko tuollaista asiaa oikein sanoakaan hienovaraisesti ilman että nolaa toista. Purkan ja pastillin tarjoaminen voisi myös auttaa... Mutta se on vain hetkellistä.

Vierailija

Tuo on varmasti sellainen asia, joka tulee haittaamaan tulevaisuudessakin jos sille ei tee mitään. Parempi ottaa puheeksi aikaisessa vaiheessa kun muutaman kuukauden päästä sanoa. Ja jos olisin tämä mies, niin haluaisin itsekkin tietää jos mun henki haisisi ja tästä on haittaa kumppanille. Suurimmassa osassa tapauksia tämän voi kuitenkin korjata suuvesillä tai säännöllisemmällä hampaan harjauksella.

Otat vaan varovasti puheeksi ja katsot miten hän reagoi. Voi olla että tuollaisesta vähän loukkaantuu, mutta pitemmän päälle tämä on kuitenkin parempi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat