Pelkkä panokaveriko?

Vierailija

Mies tuli yks sunnuntai ilta mun luokse ja seksi mielessä oltiin. Ajattelin asian jäävän yhden illan jutuksi ja annoin miehenkin olevinaan ymmärtää niin mutta nyt hän on sitten pommittanut minua fb:ssä, tekstiviestein ja soitellutkin.

Kysyy olenko menossa viikonloppuna baariin ja vaikka tietäisikin ettei ole pääsemässä mun luokse yöksi, niin kysyy silti et voitaisko nähdä siellä.
Muutenkin sitten kyselee uusinta "yökyläilyjä"

Mies on sanoo mua man eateriksi ja sanoi että miestä viedään kuin pässiä narussa ja kun kysyin etta ai onko noin niin tietysti kielsi asian.

Tiedän et se panee muitakin naisia, kerran väitti että lähti kesken panon mun luokse kun soitin, ei kehdannut aluksi myöntää sitä mut sain sitten myöhemmin selville.. en sit tiiä.

Me ollaan puhuttu tästä meijän jutusta vaan seksinä mut sit tosiaan kun niin paljon jätkä pitää kontaktii..

Eli mietin täs vaan et onko tää jätkä nyt sit vaan ns. panokaveri / pillun perässä vai vastaako noi jo yleisesti kiinnostuksen merkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija

Käyttäkää kortsua!

Tommonen mies voi olla tosi vaikea "kesyttää" parisuhteeseen. Eräs mies oli minusta kiinnostunut samaan aikaan kun seurusteli toisen tytön kanssa & pani varmaan 5 eri muijaa samalla. Noh tottakai rakastuin ja hän väitti kiven kovaan että rakastaa minua yli kaiken. Mutta ei pystynyt lopettamaan muita suhteitaan joten se satutti aika perkeleesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat