Mitä teen mun poikaystävien ja kavereiden kans??

Vierailija

Oon ollu mun poikaystävän edellisten kavereiden (neljän-kahden pojan kanssa) ja sit mun kaverin kanssa joka on tyttö. Oltiin viikko sitten juomassa ulkona mun poikaystävä, mä, mun kaveri (tyttö) ja sit yks meidän kaveri (poika). Mun poikaystävä antoi sille tytölle hupparinsa lainaan ja oli itse t-paidalla ja sitten "vahingossa" työnsi tätä tyttöä tissistä, hänen oli kuulemma tarkoitus työntää olkapäästä, ja siihen hän vaan että "jeesus käski". Jätkä oli ehkä vähän juonut, mutta se ei mun mielestä oo todellakaan mikään selitys. Hänen mielestään olisi ollut tyhmää sanoa "sori se oli vahinko". Sit oon puhunu täst sen mun tyttökaverin kans ja hän sanoo kaikkee et se oli aika kummallist käytöstä mun poikaystävältä.
No, mä uskoin mun poikaystävää sitten ettei hän oo kiinnostunut tästä tytöstä tai mitään ja hän lupasi ettei seuraavilla kerroilla keskity siihen tyttöön lainkaan.
Eilen sitten olin mun kavereiden kanssa kahden pojan ja sen tytön kanssa. Kaikki oli ihan ok mut sitten myöhemmin illalla kun kysyin tältä tytöltä facessa et mennäänkö me huomenna vai ylihuomenna juomaan ja et mun poikaystävä pyys kysymään. Hän laittaa et "kysykööt ite multa" ja tollasta. Sit kysyin et eikö ne halua mua sinne niin tää tyttö vastas et "en oo ainut, me ei vaa jakseta kuunnella".
Sitten tänään menin koulussa menin kysymään mun poikaystävältä et onko hän tänään niiden kanssa vaikka mä en ole ja hän vastas et hän ei tiedä. Sit kun hän vaan lähti kaverinsa luo niin lähetin hänelle viestin et "mun pitää ehkä vähä miettii, etten tiedä enää mitää". Hän vastas siihen et "ei mietitä mitää et lopetetaa tää juttu sitte eti joku toine". Vastasin hänelle etten tarkottanut et meiän pitäis lopettaa tai mitään. Ja kysyin et haluaako hän lopettaa, mut en oo sanut vastausta. Sitten kun meillä oli 40 min ruokatauko niin mun poikaystävä tää tyttö ja yks poika meni sen pojan luokse eikä ne halunneet mua sinne. Laitoin mun poikaystävälle viestin etten uskonut hänestä tollasta ja et huomaa kyllä mikä hänelle on tärkeetä ja mikä ei ja tollasta. Itkin tänään jopa siitä, must tuntuu jotenki niin pahalta et mun poikaystävä on niiden kanssa ja ei halua olla mun kanssa vaan on niiden kanssa mielummin. Hän on niiden kanssa tälläkin hetkellä sen tytön ja kolmen pojan kanssa, nää pojat ja mun poikaystävä ei kuulemma haluu mua sinne koska heillä kaikilla on jtn mua vastaan, mun poikaystävä vaan sano et "puhutaa siit sitte joskus". ja nää jätkät ei kuulemma jaksa kuunnella mua. Tän tytön poikaystävä on laitoksessa ja mun poikaystävän entinen kaveri mutta mun poikaystävä ei enää halua olla sen jätkän kanssa, koska se jätkä on tehnyt niin paljon kaikkee tyhmää ja hullua.
Mitä mun pitäis tehdä?? Mä en todellakaan uskonut mun poikaystävästä tällästä. Voisko hän olla kiinnostunut tästä tytöstä kun on hänen ja joidenki jätkien kanssa mielummin kun mun? Pitäiskö mun jättää hänet? Toivottavasti joku teistä voi auttaa mua ja tajuaa tän sekvan tekstin! Mulla on itelläki jotenki sekava ja loukattu olo tällä hetkellä.

Kommentit (2)

Vierailija

En saanut oikein tekstistäsi selvää, mutta taidatte olla aika nuoria?

Itse lopettaisin yhteydenpidon ja olisin omien kavereideni kanssa. Jos hän ottaa yhteyttä niin voitte sopia asian.

Vierailija

Taidatte tosiaan olla melko nuoria, hyvin hyvin hyvin sekavasta ja teini-iästä kielivästä tekstistä päätellen. Vaikuttaa hyvin paljon siltä, ettei miestä kiinnosta tippaakaan sinun tunteesi, koska ei yritä saada sinua mukaan joukkoon. En usko, että kyseinen mies välittää sinusta yhtään ja meininki on muutenkin kuin yläasteella, että yksi syrjäytetään joukosta ihan ilman syytä. Sinut on syrjäytetty.

Tiedän, että omia tunteita on vaikea vastustaa (omakin ukko osaa toisinaan olla varsinainen sika), mutta tuollainen mies ei sinua ansaitse eivätkä nämä "kaverit" varsinkaan jos niitä ei kiinnosta ottaa sinua mukaan joukkoon. Itsehän selvittäisin miksi seurani ei kelpaa, jos olisin tilanteessasi, mutta viisainta lienee etsiä uusi poikakaveri ja uudet ystävät. Jos poikaystäväsi huomaa jälkikäteen kuinka sinua tulee ikävä, niin saa sitten polvillaan rukoilla sinua takaisin ;P Mutta älä ole palloteltavana, kenenkään tunteilla ei saa leikkiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat