Ero(ko)?

Vierailija

Haluaisin mielipiteitä; mies kertoi että haluaa erota, mutta hän ei kuitenkaan ole varma asiasta. Sanoo että rakastaa, mutta jokin puuttuu. En tiedä mitä tehdä, olen yrittänyt saada lopullista vastausta häneltä turhaan.

En tiedä mitä tekisin, olemme olleet muutaman vuoden yhdessä ja asumme myös yhdessä. Sanoin hänelle että jomman kumman pitää muuttaa pois, mutta hänen mielestään ei ole kiire. Jatkanko nyt elämääni ns. normaalisti, vai miten toimin? Yritänkö olla hänelle maailman paras tyttöystävä, vai elänkö ns. sinkkuelämää...

Kommentit (4)

Vierailija

Moi Oli pakko rekisteröityä kun oon itse ollut kuukausi sitten samanlaisessa tilanteessa. Olimme seurustelleet melko pitkään 8yli 2kk) yhden pojan kanssa ja hän ilmoitti haluavansa erota. Ei suostunut kertomaan muuta syytä kuin juuri tuon että jokin puuttuu. Erosimme koska en jaksanuut sitä lässytystä päivästä toiseen. Myöhemmin sitten selvisi että hän oli ihastunut ilmesesti miespuoliseen kaveriinsa.

Tuntuu hiton pahalta kun on sellainen olo että minä aiheutin hänen homoseksuaalisuutensa. Olemme vieläkin kavereita ja kännissä hän lähettelee minulle viestehjä että toivoisi yhteenpaluuta, mutten voi tehdä sitä enää koska haluan lapsia.

VOIMIA!!! Koita puhua sen miehesi kanssa ja kysy suoraan ettei taustalla ole noita seksuaalisuuteen liittyviä muutoksia, siltä tuo minusta kuulostaa

Vierailija

Mullakin on samanlaisia kokemuksia.

Mun ex-poikaystävä jätti mut muutama vuosi sitten, eikä antanut mitään kunnon vastausta eron syylle. Hän sanoi, että "tämä ei toimi", "tästä puuttuu jotain" ja "nyt on vaan sellanen fiilis, että haluan erota". Jäin miettimään eron todellista syytä, mutta en oikein koskaan ymmärtänyt, mitä hän tuolla tarkoitti.

..Myöhemmin kävi ilmi, että hän oli alkanut tapailemaan uutta tyttöä. En ymmärrä, miksi miehet eivät voi sanoa suoraan eron syytä, vaan hyvin usein syyksi sanotaan tuo "jotain puuttuu, nyt on vaan sellanen fiilis".

Mielestäni Viiviskä sinuna ehdottaisin miehelle taukoa, jonka aikana kumpikin saisi punnita suhdetta ja sen jatkomahdollisuuksia.. Ehkä poikaystäväsi tauon aikana saa mietittyä, mikä se jokin on, mikä puuttuu..

Vierailija

Hänen mukaansa olemme nyt eronneet, mutta hän ei ole varma haluaako sitä. Epätietoisuus ahdistaa minua, ja tekee mieli kokoajan tivata vastausta. Olisi varmasti parempi kuitenkin antaa hänen olla rauhassa nyt ja odottaa että hän ottaa itse kontaktia?

Vierailija

Miksi ihmeessä sinun pitäisi olla "maailman paras tyttöystävä" höpöhöpö nainen! Ole oma itsesi. Tuohan tarkoittaa että hän ei rakasta sinua niinkuin olet omana itsenäsi!!!

Olin itse joskus samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu että on maailman onnellisin miehen kanssa, että tekisi mitä vain.. Mutta pyhh! Se kurja olo menee kyllä ohi ajan kanssa! Vaikkei sitä todellakaan uskoisi tuossa vaiheessa missä sinä olet!

Tsemppiä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat