Ystäviä Jyväskylästä?

Vierailija

Näitä keskustelujahan varmaan löytyy, mutta ei ehkä ihan tuoreita!

Haluasin siis löytää uusia kavereita Jyväskylästä, jonne muutin juuri pari viikkoa sitten! Olishan se hauskaa, jos olis aina joku kaveri, joka olis valmis lähteen leffaan, shoppaileen, lenkille, baariin tai vaikka kahville.

Itse olen kohta 20 -vuotias nuori nainen, joka asuu yksikseen :)

Laittakaapa siis viestiä!!

Kommentit (8)

Vierailija

Tässä olis ainakin yks kaveri, jos 24 ei oo liian vanha :D täytin kesällä. Mulle kelpais kanssa esim. baariseura, välillä myös elokuvissa/kahvilla olis kiva käydä, tai jotain liikuntaa harrastella, mitä ikinä keksiikään.. itekseen asun minäkin.

Vierailija

Ei ole kumpikaan liian vanha tai nuori! Mulle saa laittaa viestiä osoitteeseen silverdrop_91@hotmail.com tai yksityisviestinä. Tuo osoite on vanha, kun en halua julkisesti laittaa uusintakaan, mutta tarkistan sen välillä!

Olis tosiaan mielettömän kiva, jos sais täällä jyväskylässäkin kokoon hyvän ison kaveripiirin, niin vois illanistujaisia ym. järjestää :)

Vierailija

Juu mulle voi kanssa laittaa postia, jos haluaa mahdollisesti kaveriksi. Laitan tähän nyt "vähemmän käytetyn" osoitteen mutta käyn sielläkin usein postit lukemassa. :) eli siis minunpstn@gmail.com on osoite johon postia voipi laittaa...
Olen siis toi 24-vuotias tyttö :)

Vierailija

Mä oon muuttamassa vuodenvaihteessa Jyväskylään miehen ja opiskelujen perässä enkä oikeen tunne sieltä ketään, ois tosi kiva jos sieltä sais kavereita ! :) Oon siis 19-vuotias tyttö, asun täl hetkel viel Salossa mut tosiaan vuodenvaihteessa sinne päin tulos, mulle voi s-postitella osotteeseen jonnamaria.p@gmail.com :)

Vierailija

Hellou,

Mahtuuko messiin? Oon kohta 22v muikkeli ja muutan Jyväskylään opiskelujen perässä. Mää en tunne sieltä vielä kettään niin ois kiva saada kavereita :)

Mulle voi panna postia osotteeseen sannak@wippies.fi

Sanna

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat