Friends with benefits - korvia myöten kusessa

Vierailija

Yritän tiivistää tän tehokkaasti: Mulla on menossa abivuosi ja stressiä ja murhetta on koulun kannalta yli kaiken. Kesällä tuli tutustuttua baarien kautta ihan liikaakin kusipäihin, joten ihmissuhteissaki on ollu surua liiaksi asti. Kesällä tutustuin myös siskoni avokin veljeen (20 v.) ja sinä yönä päädyttiin sänkyyn asti. Ollaan nähty nyt aika usein (vahingossa) ja tunnetta kyllä löytyy puolin ja toisin. Tämä jätkä ei halua sitoutua, koska sen 4 vuoden suhde päätty 4 kk sitte ja ymmärrän kyllä. Itse olen tosi ihastunut tähän jätkään ja haluaisin enemmän. Olen nyt tyytynyt satunnaiseen seksiin ja leffailtoihin, koska Tero on ainut asia mikä elämässä tällä hetkellä piristää. Olen esim. koulun kanssa pahoissa ongelmissa ja stressiä on kamalasti, joten satunnaisetkin tapaamiset kyllä lämmittää sydäntä. Nyt kumminki kysyn teiltä, pitäskö mun lopettaa seksi tän jätkän kanssa vai nauttia nyt hetkestä (särjen kumminki sydämeni, myöhemmin vaan ehkä pahemmin, mutta onko se sitten sen ajan murhe..?). Tulen jatkossa näkemään Teroa (siskon poitsun veli), joten toimeen on kumminki tultava ja joka kerta kun nähdään, läheneminen vain tapahtuu. Niin huomaamatta ja luonnostaan.... Olisin tosi onnellinen, jos saisin jonkinlaista apua tähän ongelmaan... :)

Kommentit (2)

Vierailija

Sulla on kyllä erikoinen tilanne! Oon itsekin joskus ollut vähän vastaavassa... Mulla kävi kyllä vähän huonosti, kun selvisi, että syy siihen sitoutumattomuuteen oli toinen nainen. Panin pelin poikki, mutta olishan sitä ollut ihana jatkaa pidempäänkin.
Sun ei kannata kauheesti muitten ohjeita tässä kuunnella, mutta mun mielestäni voit ihan hyvin jatkaa, kunhan et rakastu liikaa. Olis surullista, jos joku oikein hyvä poikaystävä menis sulta ohi ton takia. Mun kohdalla pelkkä seksisuhde ei koskaan ole johtanut seurusteluun....

Vierailija

Itselläni vähän samanlainen tilanne. Tutustuttiin, käytiin leffassa, pidettiin yhteyttä jne. Poika kertoi, että on pari kuukautta sitten eronnut eikä ole valmis suhteeseen (etsii kuitenkin netistä seuraa). Poika sitten ehdotti minulle FWB-suhdetta ja aloimme tapailemaan seksin merkeissä, pidimme päivittäin yhteyttä ja nautin tilanteesta. Nyt kun juttu on jatkunut, poika kitisee minulle, että mennä etsimään elämäni miestä baarista, soittelee humalassa ja pyytelee luokseen ja nyt halusi nähdä minua muuten vain, ilman seksiä. Itse olen poikaan ihastunut, mutta jotenkin epäilen, että tämä päättyy vaan ja ainoastaan sydänsuruun!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat