Pettämistäkö?

Vierailija

Elikkä asia meni näin että sain kuulla että mieheni oli baarissa suudellut toista naista. Nainen on mieheni vanha koulukaveri. Mieheni väitti että pelissä ei ollut tunteita eikä mitään muutakuin halu pussata toista. Totta kai lasken sen pettämiseksi. Oli sitten nainen kuka tahansa ketä en itse tunne. Mitä mieltä olette, kannattaako jäädä tähän suhteeseen?

Kommentit (4)

Vierailija

todella harmillista että näin on päässyt käymään. Kertoiko mies itse? Oliko katuvaisen oloinen vai vähättelikö asiaa? Millainen olo sulla on? Näitkö että teillä olisi yhteinen tulevaisuus? sun kannattaa tarkkaan miettiä vaikka oli "vain" pelkkä suudelma mutta sekin vaikuttaa suhteeseen jollei pysty antamaan anteeksi ja jatkamaan eteenpäin. Mieti rauhassa ja kannattaa otta hetki etäisyyttä mieheen että pystyy tosissaan käymään asiat läpi. Mun mies kans petti ihan oikein kunnolla siis ja tuntuu että itellä on jotenkin vähän jäänyt se käsittely puolitiehen ja välillä vaivaa mieltä. Joten mieti rauhassa! kerro mihin tulokseen päädyit sitten

Vierailija

Siis kertoi kyllä heti ja katui tekoaan kun huomasi että otin aika kohtaukset siitä.. Tällä hetkellä tuntuu olo niin petetyltä vaikkakaan eivät petihommiin olleet ryhtyneet. Kyllä se vaan on kaivelemaan jäänyt ja aika pitkään täytyy näitä asioita päässä kelailla uudestaan ja uudestaan. Tämä onkin niin vaikeeta kun ajattelee että yksi viaton pusu, muttakun en ollut paikalla näkemässä kuinka viaton se sitten loppuviimeksi oli.. No kaippa joku päivä sitten iskee, että mitä jatkossa.

Vierailija

Itse olen joskus teinivuosina humalassa pussaillut erään pojan kanssa kotibileissä. Kerroin tästä poikaystävälleni katuvaisena. Hän antoi anteeksi ja vakuutin että kadun tekemääni enemmän kuin mitään, enkä koskaan enää tekisi sellaista. Seurustelimme tämän jälkeen vielä 4 vuotta, mutta aina riidan sattuessa tämä yksi pieni känninen tyhmyyteni nousi esille. Hän ei pystynyt unohtamaan asiaa vaan se todella kaiversi suhdettamme. Vaikka suhde oli muuten ihana, se kaatui juuri tuohon yhteen, 4 vuotta vanhaan pussailuun. :( En jaksanut ainaista huomauttelua asiasta, eikä poikaystäväni selvästikkään enää luottanut minuun.

Tahdon siis sanoa, että mieti tarkkaan pystytkö antamaan anteeksi ja jatkamaan suhdetta normaalisti. Vai onko luottamus mennyt..? :/

Vierailija

Minun entinen poikaystävä tykkäsi mm. puristella kaverinsa tissejä, ja kertoi asiasta minulle itse. Suhde ei kaatunut siihen, mutta kaatui kuitenkin. Täytyy sanoa, että ero oli yks mun parhaista päätöksistäni. Pienet asiat kertoo, että onko mies ihan tosissaan suhteessa vai ei.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat