Suhteen lämmittely exän kanssa, joka epäröi?!

Vierailija

Eli mies jätti minut tuossa alkukesästä ja koko kesä meni oikeastaan jossain shokkitilassa ja en päässyt eroamaan kunnolla kun oltiin silti miehen kanssa tekemisissä.. sellasta on/off juttua ja kauheeta säätöä. Mies loukkasi minua paljon, kun oli muiden kanssa ja valehteli paljon. Loppukesästä hän sitten päätti että tämä oli tässä, ei pysty enää sitoutumaan minuun. Olen ollut niin rikki ja hajotettu, mun itsetunto on jossain kaukana kun ajatteletn, että mies jätti minut jotta voi olla niiden muiden naisten kanssa. Kauniimpien, kivempien.. jne.
En edes ymmärrä miksi ikävöin miestä niin kovin koska hän on ollut minulle aika ilkeä, mutta toisaalta hän on ihana sillon kun ollaan kunnolla yhdessä ja maailman kiltein mies.
Jossain vaiheessa nyt alkusyksyllä huomasin että aloin laihtumaan, kaikki into lähtenyt, itken joka päivä ja olen kuin aave. Mies kai myös pelästyi miten reagoin eroomme ja ehdotti että menisin lääkäriin puhumaan. Lupasin mennä. Tämän jälkeen mies yhtäkkiä sanoi että voisi sittenkin katsoa josko meistä tulee jotain. Siis mitä ihmettä?!? Olen koko kesän itkenyt ja varsinkin koko elokuun ollut tosi rikki että hän ottaisi minut takaisin ja hän on koko ajan sanonut että ei enää ikinä halua olla mun kanssa mutta sen jälkeen kun myönsin että olen liian rikki, että tarvitsen apua ja lupasin mennä hakemaan sitä niin mies yhtäkkiä haluaakin katsoa?
Onko tämä jostain säälistä? Että minulle olisi parempi olo? Tai jos miehellä on niin huono omatunto siitä miten paljon on mulle valehdellu ja ollut ilkeä tässä kesällä, että hän haluaa paikata omaa oloaan antamalla mulle vielä mahollisuuden? Hän sanoi ettei tiedä onko hänellä enää tunteita mutta ei kuulemma keksi yhtään syytä miksei voisi katsoa kanssani koska se on minulle niin tärkeää. Hän sanoi että on siksi sanonut minulle "en enää ikinä halua olla kanssasi" koska on pelännyt että me taas epäonnistuttaisiin niinkuin aikoinaan. Ja kun kesällä oli sellaista säätöäja riitaa niin hän kuulemma on pelännyt että niitä riitoja tulisi taas ja siksi kieltänyt minut kokonaan.
Kannattaako tällaiseen tarttua? Voiko mies aidosti haluta muka olla kanssani kun ensin kieltää sen niin jyrkästi ja on muiden naisten kanssa jne eikä hänellä ole edes tunteita.. en todella tiedä mitä teen. Ja jos siitä ei sitten tulekkaan mitään niin olen pian taas aivan kuopassa jos mies sitten jättää minut.. ja lopullisesti.
Voiko hänelle tulla vielä tunteita vaikka juuri viikko sitten sanoi, että on onnellisempi nyt yksin ja en ole hänelle se oikea ja hän ei halua enää ikinä olla kanssani.
Niin ja sen vielä sanon, että mies myös sanoi että ne toiset naiset eivät ole vielä jäämässä hänen elämästään. Hänen mielestään jos edetään hitaasti ja katsotaan niin ei voi vaatia, ettei saisi olla muita, sillä silloinhan se olisi kuin suhde. Mutta kuulemma heti jos tulee jotain enemmän meille niin hän jättää ne. Tässä asiassa olen periaatteessa samoilla kannoilla, sillä jos muut jäävät niin se on vakavan suhteen merkki, jota meillä ei siis ole. Emmehän ole nähneetkään yli kuukauteen emmekä puhuneet paljoa,lähinnä minä olen vain itkenyt hänen peräänsä. Samalla tämä myös loukkaa enkä tiedä miten pystyn olemaan luontevasti kun tiedän että mies panee muitakin. Pitäisi pystyä sulkemaan asia pois mielestä ja olemaan oma rento ihana itseni, johon mies aikoinaan ihastui. Miten muilla kun olette tapailleet exää tai ketä vaan niin missä vaiheessa ne muut ovat jääneet pois? Apua :(

Kommentit (2)

Vierailija

heippa!

ymmärrän tunteitasi täysin,minut on myös jätetty (viikko sitten). Mies oli samana oltana toisen naisen kanssa mutta silti rakastan häntä. Olen hänen omien sanojensa mukaan liian hyvä hänelle. Tämä kyseinen mies on jättänyt minut aijemminkin ja aikojen saatossa halusi minut takaisin ja minä otin hänet. Olen/olin hänen kanssaan onnellinen. Nyt kuitenkin jo toisen eromme jälkeen en vieläkään halua jättää häntä,kaipaan häntä joka hetki ja toivon saavani viestiä häneltä. Olen laihtunut paljon ja minua ei kiinnosta mikään/ketään muu kuin tämä kyseinen mies. Haluan hänen kanssaan takaisin ihanaan suhteeseemme :( vaikka hän minulle on kamala ollutkin,.,olenko mielestäsi aivan sekaisin?

Vierailija

Meillä meni siten että jätkä pahoinpiteli ja siitä tuli sitten ero... kesä oltii erossa jolloin jätkällä oli jo toinen muija kainalossa. Sitten loppukesästä alettiin taas säätää jotain ja jätkä sanoi haluavansa mut takas ja siihen sitte suostuin ja olin aika onnellinen. Kuukauden päivät oltiin "avoimessa suhteessa" kunnes jätkä päätti lähteä sen toisen muijan matkaan vaikkei sillä ollutkaan tunteita sitä kohtaan vaan mua :DD Asiat ei aina mee niinku toivoo ja sitte taas itketään seuraavat puol vuotta sen takia ja mietitään että mitä tein taas väärin...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat