miten olisitte toimineet tässä tilanteessa kun yllätätte kaverinne harrastavan seksiä asunnollasi?

Vierailija

eli, tänään sovittiin kaverin kanssa (poika puolinen), että se saa tulla nukkumaan mun sohvalle illanviettonsa jälkeen. mä menin omien kaverien kanssa ja tarkoitus oli mennä baariin. jätkä vannotti ettei tuo tänne ketään naista, ja luotin häneen (tunnettu 17vuotta) joten annoin toisen avaimen.

omiin suunnitelmiini tuli muutos ja palasin kotiin jo puolen yön aikaan. kun avaan oven jätkä panee jotain muijaa mun kämpän lattialla. keräsin muijan kamat, heitin suurimman osan rappuun ja käskin molempien painua helvettiin. muija ei puhunut mitään, mutta sit kun jätkä avas suunsa ja alettiin puhua luottamuksesta mulla pääsi itku (olin kännissä myös). luottamus meni kokonaan kyllä nyt.. :/

käsitykseni mukaan olivat vasta tulleet tänne, joten itse aktia ei ollut tapahtunut. mutta silti mua hieman ällöttää, ehkä mun pitää pestä mun matto...

mitä olisitte tehneet ja toiminko erittäin tyhmästi?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lupausten rikkominen on aina paskajuttu.

Mutta mielenkiintoiseksi tekee tämä sinun melko voimakas reakointisi tapahtuneeseen. Oletko varma ettei sinulla ole yhtään tunteita tätä sinun kaveri poikaasi kohtaan?

Vierailija

ite olisin varmaankin toimunut samalla tavalla :D itseäni kun ei taas kiinnosta nähdä kavereitani pupustelemassa omassa kämpässäni, jos on pakko nussia niin menköön vessaan (jollei oo paljoa porukkaa paikalla joista jotkut haluaisivat käydä tarpeillansa)ja jos MUN sängyssäni pupustelisi niin ne lentäisi kuin leppäkeihäät pois mun kämpästä HYI

Vierailija

ei todellakaan ole tunteita tätä poika kaveriani kohtaan, kuitenkin ollaan pikkuserkkuja niin ei :)

nonih, hyvä että joku olisi toiminut samalla tavalla :-D ei kyllä kiinnostanut nähdä ja muutenkin haluan itse kuksia omassa kämpässäni, muut kuksikoon omissaan :-D

Vierailija

Hmm... Ensin sanot että kaverisi harrasti seksiä/pani jotain muijaa, ja sitten kuitenkin sanot että "itse aktia ei ollut tapahtunut", jolloin he olivat ilmeisesti vain pussailleet eivätkä harrastaneet seksiä?
Ymmärrän että on ällöttävä ajatella että joku kaveri paneskelisi omassa kodissa, ja että loukkaannut koska hän lupasi että näin ei tapahtuisi. Ymmärrän siis että olet vihainen tälle kaverillesi, koska hän rikkoi lupauksensa. Kuitenkin tämän naisen kamojen heittäminen rappukäytävään kuulostaa aika törkeältä, mistä tämä kaverisi muija olisi voinut tietää, ettei kämpässäsi olisi saanut panna?

Meidän kaveripiirissä vastaavalle sattumukselle on vain naureskeltu yhdessä.

Vierailija

Mulla tuli kans mieleen että eikai sulla vaan oo mitään tunteita sitä jätkää kohtaan, kun noin kiivaasti reakoit? Ite oon kyllä aika rento seksin suhteen, ei mua haittaisi jos mun kaveri panis jotakuta mun lattialla, kunhan vaan eivät sotke :D mutta en todellakaan haluaisi nähdä ja kuulla sitä :D

Vierailija

edelleen: ei todellakaan ole tunteita, olemme sukua.

voi herran jumala: "mistä kaverisi muija olisi voinut tietää ettei kämpässäsi saa panna?" - no esimerkiksi jos itse ajattelen, niin en menisi kaverini kaverin kämppään nussimaan. luulisi että suurimmalla osalla naisista on aivot?

Vierailija

Eikö se nyt ole jo kirjoittamaton sääntökin, että jos olet jonkun nurkissa yötä niin ei sinne sillon raahata ulkopuolisia. Kyllä sen verran pitäis kunnioittaa emäntää/isäntää että tulee yksin majapaikkaan. Mielestäni sillä ei ole väliä oletko kieltänyt tuomasta ketään vai et.
Ehkä reaktiosi johtui suureksi osaksi järkytyksestä?

Vierailija

Miksi et heittänyt vaikka sen jätkän tavaroita rappukäytävään ja käskenyt molempien painua helvettiin?
Kuulostaa aika julmalta tota muijaa kohtaan, vaikka en itsekkään panisi ketään kaverini kämpässä, mutta kuitenkin se mieshän siinä oli virheen tehnyt ja luottamuksesi pettänyt.
Et varmaankaan tietenkään ajatellut siinä tilanteessa kovin selkeästi, mutta ei varmaan sillä naisella ollut kovin kiva olo ton jälkeen.

Vierailija
lilien

edelleen: ei todellakaan ole tunteita, olemme sukua.

voi herran jumala: "mistä kaverisi muija olisi voinut tietää ettei kämpässäsi saa panna?" - no esimerkiksi jos itse ajattelen, niin en menisi kaverini kaverin kämppään nussimaan. luulisi että suurimmalla osalla naisista on aivot?

Kaikkien mielestä kaverin kämpillä paneminen ei ole mikään maailmanloppu tai edes mitenkään omituinen tai vihastuttava asia. Jotkut läheiset ystävykset "joutuvat" seuraamaan toistensa seksielämää hyvinkin läheltä. Ulkopuolinen (kuten tämä nainen) ei voi tietää kuinka sallivat välit vieraalla ja isännällä/emännällä on, tai kuinka he suhtautuvat esim. seksin harrastamiseen toisen asunnossa. Lisäksi, mistä tiedät mitä kaveripoikasi oli tälle naiselle sanonut, ettei vaikka väittänyt olevan hänen oma kämppänsä? Jos tämä kaverisi on käyttäytynyt ja puhunut niin kuin paneminen siellä kämpässä olisi ihan okei, tuskinpa tälle naiselle tulee mieleen epäillä hänen sanojaan. En siis tiedä mikä tilanne on ollut, mutta pointtini oli se että turha sitä muijaa on syyttää, sillä eihän sitä tiedä mitä kaverisi on hänelle sepittänyt.

Vierailija

olen samaa mieltä kirjoittajan tiu_ kanssa! Mielestäni myös pitäisi kämpän isäntää/emäntää sen verran kunnioittaa!

Anonyymi: Voivoi, jos naisella ei ollut kiva olla tapahtuneen jälkeen niin I don't give a shit :) ei ollut mullakaan kun joutuu matonkin pesettään, ei yhtään kiva homma, varsinkin kun tuollainen pörrömatto! vois se ämmä tulla kuuraamaan.

heluna
Seuraa 
Liittynyt22.5.2009

No hohhoi ja ikää oli? Jos akti oli vasta alkamassa nii miks hemmetissä sun pitäs se matto pesetyttää, jos se ei siinä sotkeutunukkaa.. Itse en näkis tuota mitenkään pahana asiana ja nostais siitä tuommosta mellakkaa.
Ite ainaki pyytäsin jätkältä anteeks typerää käytöstäni ja vitsillä kiittäsin ettei sentään mun sänkyyn ollu menny :D
MUTTA älä vetäse palkokasvia nenääs koska tietenki tähänki vaikuttaa tavat ja tottumukset ja esim. kuinka avoimesti kaverien kanssa seksistä voi puhua..

Vierailija

ikää on ihan tarpeeksi, kiitos kysymästä :)

no kyllä muija alasti kiehnäs jätkän alla matolla, mutta empä lähtenyt sitä pesemään kun jätkä vakuutti ettei siihen ole mitään tullut.

mutta: jaa mun pitäis pyytää anteeks?! eiköhän se anteekspyyntö pitäis jätkältä tulla, kerta tänne jonku hupakon roudas? :)
avoimesti puhun monenkin ihmisen kanssa seksistä, ystävieni nimittäin, en kavereiden tai sukulaisten kuten tämän jätkän kanssa.

Vierailija

Ärsyttäis suunnattomasti ja olisin vihane tälle jätkälle ku oli pettäny lupauksensa ja muutenki vähä epäkunnioittavaa toimintaa tollane. Mul ei itellä oo mitää välii että kuka mun kaveri panee ja ketä, kunhan ne ei ala tekee sitä sillo ku mä oon läsnä :-D

Vierailija

Musta hieman törkeetä tältä sun kamulta tolleen vaan tuoda joku muija, kun asuntohan ei ollut hänen! Varmasti tuntuu kurjalta jos se petti nyt sun luottamuksen, tiedän hyvin..
Jos kerran annat se olla kotonas ja näin kyllä jotkin säännöt pitää sopia ja niitä kannattaa noudattaa. Aika mautonta panna toisen asunnon lattialla, ois voinu nyt vähä miettiä.

Varmaan kaikki pitää mua nyt kauheena tiukkupipona mutta voin aika hyvin samaistua tähän tilanteeseen. Mun kaveri (tuntenu noin. 6vuotta) oli tulossa käymään paikkakunnallani ihan vain kyläilemään, mutta koska oli opiskelija, ei ollut oikein vara asua kahta viikkoa hotellissa ja olihan se nyt muutenkin reilua ottaa kaveri asumaan luokseen, muutenkaan ei oltu nähty varmaan 8kk ja näin. Eka viikko meni hyvin ja oli oikein hauskaa mutta toisella viikolla kaveri oli ehkä vähän turhankin hyvin '' kuin kotonaan ''. Sottasi, varasi kämpän ainoan vessan, valitti tyynyistä ja ruuasta, ja olin niin lähellä näyttää ovea mutta en kehdannut. Viimeinen pisara oli se kun tulin kotiin n. 9 aikaan illalla elokuvista ja kamu oli paneskelemassa jonkin tuntemattoman miehen kanssa mun huoneessa. Olivat myös tyhjentäneet viinipullon. Reaktio oli sama kun sulla, heitin molemmat pihalle.
Kaveri lähetti tekstarin '' Voisit vähä relata, älä oo tollanen tiukkis. Etkö ite oo ikinä nussinu ketää? '' olin että voivoi..
En oo oikein enää kauheen hyvis väleis tän '' kaverin '' kaa, kun ei osaa kunnioittaa.

Vierailija

Niimpä, yhteisistä säännöistä sovittiin kyllä, ja pikkuserkkuni on alaikäinen joten luovutin hänelle avaimen siksi että itselläni oli aikomus mennä baariin ja yleensä oon pilkkuun asti baarissa joten ei jätkän olisi kiva ollut odotella ulkona. Sovittiin ettei asunnolle tuoda ketään yms.

Pitäisi vähän kunnioittaa! Ja myös multa oli likööripulloja tyhjennetty.
Mulle on se ja sama, kuka nussii ja ketä kunhan eivät sitä mun asunnossa/sängyssä/naaman edessä tee. Itsekkin tuon asunnolleni miehiä mutta olen täysin oikeutettu siihen, asuntohan on MINUN.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat