Uusia kavereita pk-seudulta

Vierailija

Moikka!
Oon 20-vuotias tyttö helsingistä ja etsin uusia kavereita pk-seudulta ja miksi ei muualtakin. Kaveripiiri kutistui kesän aikana melko paljon, kun moni lähti maailmalle. Olisi kiva löytää mukava kaveriporukka jonka kanssa käydä kahvilla, shoppailemassa, juhlimassa ja vaikka reissuun lähteä.
Olen sosiaalinen, huumorintajuinen ja matkustelu on sydäntä lähellä. En harrasta juuri nyt mitään mutta olisi kiva aloittaa joku laji kaverin kanssa.
Mese ja face löytyy, kumpi sitten on susta parempi tapa pitää yhteyttä :)

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on kanssa vähän sama tilanne, suuri osa kavereista lähteny opiskelemaan ja levinny ympäri suomea:D Ite muutin vantaalta helsinkiin reilu vuosi sitten kun alotin opiskelemaan. Minkälaisista harrastuksista oot kiinnostunut? Mä oon aika urheilupainotteinen ollut aina ja nyt kokeilussa on ollut vuoden verran tankotanssi.

Vierailija

Hei!
Oon 19-vuotias, jolta on kanssa kaverit lähteneet opiskelemaan ja ulkomaille, joten olisi mukava löytää vähän uusia kavereita :)
Itse harrastan nyt lenkkeilyä, mutta olisi kyllä kiva löytää joku uusi laji! Mese on, mutta käyn siellä harvoin. Facebook kyllä löytyy!

Vierailija

Hei!

Oon 22-vuotias ujo tyttö orimattilasta. Haluaisin itsekin saada uusia kavereita ja ystäviä koska lukion jälkeen kaveripiiri hajosi ja olen itse aika ujo tutustumaan ihmisiin. Haluaisin kuitenkin ison kaveripiirin jonka kanssa käydä leffassa, kahvilla, shoppaamassa ym. Multa löytyy face, että jos haluaisit niin voitais pitää yhteyttä? :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat