VARTALOSTA

Vierailija

olen 160 cm/59 kg 21 vuotias nainen..
Minulla on sellainen ongelma että mielestäni käsivarteni sekä reiteni ovat liian lihavat haluaisin laihtua niistä.. Mutta tässä painossa kylkiluuni näkyvät jo läpi.. Kun painoin 52 kg joskus reiteni sekä käsivarteni olivat sopivat mutta silloin kylkiluuni törröttivät todella pahasti.. Nyt kysynkin onko muilla samaa ongelmaa? Pystyykö liikunnalla laihduttamaan vain käsiä ja jalkoja laihtumatta mahasta yhtään?

Kommentit (1)

Vierailija

ööh en oo mikään asiantuntija enkä ole varma mikä oikeesti auttaa mihinkin mut itselläni huomasin että kun aloitin pyöräilemään kouluun niin reiteni kaventuivat hieman, edestäpäin katsottuna on pieni rako jalkojen välissä ja aiemmin sitä ei ollut.
Omasta mielestäni ainakaan en ole muualta hoikistunut mutta sehän on taas niin yksilöllistä.. mut käsittääkseni pyöräily vaikuttaa aika paljon etenkin jalkoihin =)

Ja mulla siis on päärynän muotoinen vartalo eli yleensä hoikistun kaikkialta muualta kyllä paitsi reisistä :D

en oo siis ennen pahemmin pyöräilly ja nyt about joka päivä niin näköjään se on sit vaikuttanut...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat