Pituus eroista...

Vierailija

Eli olen tavannut erään miehen jonka piti jäädä vain yhden illan jutuksi ja olevinaan annoin hänen ymmärtääkin niin..
No mutta tämä mies kuitenkin pitää aktiivisesti minuun facebookissa yhteyttä, saattaa tekstaillakin ja nyt viime yönä yritti soittaa.

Pakko myöntää että olen hieman kiinnostunut herrasta ja ilmeisesti hänkin minusta(ainakin jossain mielessä) mutta minua mietityttää eräs asia..
nimittäin pituus eromme.

itsehän olen hieman alle 160cm mutta miehelle on pituutta kertynyt sinne 190cm asti.. eli nopealla laskennalla eroa on reilut 30cm mikä on minusta ainakin aika paljon :o
sen lisäksi mies on sellainen kaappi- tyylinen, käy puntilla eli hyvin isokokoinen..
toisaalta se on ihanaa koska juuri tähän kiinnitin hänessä huomiota, mutta en sitten tiedä haittaako tämä koko ero muuten.. ja niinkin pinnallisesti ajateltuna, miltä se näyttää!

En itsekään ole mikään keijukainen vaikka näin lyhyt olenkin, normaalipainoinen mutta en sanoisi hoikaksi.
Oli vain niin ihana kuulla kun mies sanoi minua siroksi naiseksi mitä en ole kskaan keneltäkään muulta kuullut :D

ONko kellään muilla kokemuksia/mielipiteitä huomattavasti pidemmistä miehistä?

Kommentit (5)

Vierailija

Hmm, no kokemusta ei ole, sen verran pitkä itse olen, että mitä pitempi mies, sitä parempi minusta. Tilanteesi ei minusta vaikuta ollenkaan pahalta. Tunnetpa olosi ainakin turvalliseksi hänen seurassaan. Paljon pahempi tilanne olisi silloin, jos sinä olisit ne 30 pidempi : )

Vierailija

Mun miehellä ja mulla on pituuseroa sellaiset 35cm eli huomattavan paljon :) Itse olen nimittäin vain 150cm pitkä. Aluksi minua vaivasi asia aika paljon ja mietin miten muut suhtautuvat tai kommentoivat, pelkäsin näyttäväni tyhmältä tai jtn. En ollut varma uskallanko aloittaa pysyvää suhdetta niin paljon pidemmän ihmisen kanssa, kun olin jotenkin aina ajatellut, että tulen löytämään jonkun normi/lyhyehkön miehen..

Nyt ollaan kuitenkin jo reilut 1,5 vuotta seurusteltu eikä tuo enää haittaa kumpaakaan, miestä tuskin hirveästi haittasi alussakaan, ei oo ainakaan myöntänyt. Kaverit, perhe ja tutut tuskin ihmettelee enää meiän pituuseroa, ja kyllä sitä näkee paljon muitakin pareja kaupungilla, joilla on paljon pituuseroa:) Eikä kyl oo missään huomannu, et ihmiset kyyläis tai kattois jotenkin pidempään.. Kyllä sitä välillä pyytää mieheltä apua kaupassa tai kotona, jos ei yletä jotain eikä viitsi jakkaraa etsiä ;) Isompi mies tuntuu turvallisemmalta ja suojelevammalta. Ja kivalta tuntuu kun mies sanoo siroksi, vaikken minäkään mikään kukkakeppi ole vaikka näin lyhyt olenkin :)

Kyllä sinun kannattaa tutustua siihen mieheen ja pitää yhteyttä, mikäli hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Ei kannata ajatella liian pinnallisesti.

Vierailija

siis täälläkö ei saisi nykyään enään mistään keskustella/kysyä? Miksi niiden ongelmien pitäisi olla niin maailman kaatavia että tänne olisi lupa laittaa? Eikös se ole vaan hyvä että ihmisellä ei ole tuon kummoisempia murheita?

Miks pitää aina olla tollasii saatanan pilkun nusijoita pätemässä joka paikassa..

Ja vielä aloittajalle: Älä mieti turhaan tuota pituus eroa, jos se ei ole käytännössä ongelma niin se ei ole ongelma ollenkaan ;D Itsellä myös paljon pidempi mies ja hyvin ollaan pärjätty, ei ole kukaan ainakaan päin naamaan kummeksinut asiaa ja vaikka ihmettelisikin niin siinäs sitten =) Plajon näkee myös kadulla huiman pituus eron omaavia pareja ja oikeastaan se on aika suloisen näköistä, minusta siis.

Vierailija

juu, itekkii oon tosiaa vajaa 160cm pitkä ja tullu seurulteltuu n.30cm pidemmänkaa, eikä mitää ongelmia tullu.itseasias oon huoman omas pituudes vaa hyötyy; eipähän oo hankaluuksii löytää ainakaa itteää pidempää kumppanii, ja satees kastuu myöhemmin;) ja eiks se nii oo, et pituutta löytyy tarpeeks ku jalat yltää maahan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat