olen pettämässä miestä

Vierailija

Kommentit (9)

Vierailija

Tuo on väärin ja törkeää miestäsi kohtaan!Selvitä asiat ja koita panostaa teidän suhteeseen tai sitten mieti vakavasti suhteesta lähtemistä. Pettäminen ei auta ketään!

Vierailija

mä en voi asialle mitä! En rakasta miestäni enää. Mut pitäähä mun jatka elämä! Ollaa yritetty saada suhte kuntoon, mut ei sitä tullu mitä.

Vierailija

siis ihan oikeesti silmät auki ooksä nyt ihan kusipää? Ajattele sun lastas, haluatko että se elää kahden vanhemman välillä? Oliko itse vanhempasi eronneet, jos olit miltä se tuntui?

Mutta ihan oikeesti ne silmät auki toi on hirveän väärin ja suoraan niin kusipäistä että huhhu.

Edit: Onko seksisi sinun elämäsi? Kun sun tekstistä saa selvästi sen vaikutteen.

Vierailija

Ja sitten pettämisestä pitää tulla vielä kehuskelemaan tänne? Mietippä tilanne toisinpäin, jossa miehesi pettäisi sinua, sen takia että ei enää syty sinusta? Miltä sinusta tuntuisi? Minkä ihmeen takia ei voi hoitaa asioita ensin kuntoon miehen kanssa / hakea avioeroa, ennen kuin mennään toisten kanssa säätämään? Ei voi olla niin kiire.

Vierailija

Mä oon myös eräässä suhteessa päätynyt pettämään. Tilanne oli tosin aivan eri (ei avioliittoa ja kyse muustakin kuin seksistä), mutta silloin se oli itseäni kohtaan paras vaihtoehto. Ei tietenkään kumppanille reiluinta, ja ainoa oikea ratkaisuhan olisi kertoa miehelle.

- http://mikotytt.blogit.fi/pettaminen/

Vierailija

Mitä jos vaikka lopettaisit sitten suhteen joka ei toimi? Vai nautitko siitä että kidutat miestäs jäämällä teeskentelemään suhteeseen jossa et halua olla ja käyt vähän pettämässä siinä sivussa?

Hienoa toimintaa.......................

Vierailija

Omasta mielestäni sun pitäisi kertoa miehellesi tunteistasi teidän suhteen ja kuunnella mitä hän ajattelee, ehkä hän tuntee samoin? Kaikissa parisuhteissa on kuitenki vaikeita aikoja ja teillä on pieni lapsi, joten eikö edes hänen takiaan kannattaisi yrittää?

Pettäminen ei kuitenkaan ole reilu vaihtoehto miestäsi kohtaan, eikä mikään ratkaisu parisuhdeongelmiinne!

Vierailija

Todella mahtavaa myös omalla kuvalla tulla se tänne kertomaan, varmasti miehesi joku naispuolinen ystävä voi siihen törmätä ja siinä on selvittämistä, vaikket miestäsi päätyisi pettämäänkään.

En oikein edes tiedä mistä alottaisin, haluaisin sanoa niin paljon tähän! Mutta kahden vuoden avioliitto on melko tuore. En voi käsittää miten siinä ajassa ehtii rakkaus hiipua ja suhteen muuttuvan täysin toivottomaksi. Oletan kuitenkin jokaisen menevän naimisiin henkilön kanssa, jonka kanssa voisi kuvitella elävänsä loppuelämänsä. Luulisi sinunkin haluavan selvittää asiat.

Sanot ettet tunne enää mitään.. Oletkohan sekoittanut sen alkuhuuman kipinöivän ja säkevoivän tunteen arkipäiväiseen rakastamiseen?

Luuletko tosiaan, että sinulle riittää tämä toimimattoman suhteen ja ulkopuolisen seksin yhdistelmä? Jos suhteeenne oikeasti on mahdoton, ainoa vaihtoehtosi on ero. Se on sentään reilua kaikkia kohtaan. Etsi sen jälkeen rinnallesi uusi tai ole etsimättä. Mutta jo lapsen tähden tee jotain järkevää!

Vierailija

yleensä pettämiset ei oo suunniteltuja juttuja, mut jos oot jo suunnitellu ja haluut jotain muuta miestä nii jätä miehes ettei se joudu kärsimään! ja aikasemmin kirjotit tonne että et rakasta sitä enää? kärsitte vaan molemmat? en todellakaan ymmärrä...........

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat