Miten unohtaa

Vierailija

Olen todella kiinnostunut yhdestä ihanasta tyypistä, ollut jo pidempään. Hän ei tunne minua ja tuskin on edes kiinnostunut minusta. Koko kesäni on mennyt aivan ohitse kun olen vain unelmoinut tuosta tyypistä. Tiedän, että asia kuulostaa ihan hullulta. En vain voi olla ajattelematta häntä. Miten pääsen yli tästä ihaastumisesta??? Kaikki aikani menee vain unelmoimiseen ja koska tiedän, että en voi saada häntä omakseni niin kuinka pääsen yli tästä?? En ole koskaan kokenut näin suurta ihastusta kehenkään... Auttakaa. Onko kohtalotovereita??

Kommentit (10)

Vierailija

Onko ihastuksesi varattu vai mistä tiedät että et voi saada häntä? Pelkäätkö vain että hän ei kiinnostu sinusta? Jos ei ole mitään esteitä että et voisi tutustua häneen, niin kehottaisin tekemään asialle jotain. Jos hän on varattu tms, niin ehkä ensi alkuun kannattaa ainakin vältellä hänen näkemistään. Kokemusta on samankaltaisesta jutusta mutta vastausta varsinaiseen miten unohtaa-kysymykseen ei ainakaan itseltäni löydy.

Vierailija

Toi alottajan viesti kuullosti niin samalta kun oma tilanteeni niin oli ihan pakko kirjottaa ja kysellä mielipiteitänne omaan juttuuni:).Oon siis ollut ihastunut yhteen tyyppiin reilun vuoden verran(kuullostaa hullulta,tiedän),mutta jotenkin tuntuu ettei mulla oo mitään mahiksia sen suhteen.Näin hänet eräässä tapahtumassa ja ihastuin häneen ensi silmäyksellä.En tietenkään uskaltanu tehdä tuolla aloitetta ja nykyään kun hänet harvoin näen niin tilanteet ovat olleet sellaisia,että jutteluun ei ole ollut mahdollisuutta(koska hän istuu autossa).Hän kyllä hymyilee minulle ja joskus hän tervehtii kättä nostamalla kun olen nähnyt hänet,mutta onkohan tuo ihan normaalia ystävällistä käytöstä vai voisiko hän olla kiinnostunut minusta?Tällä miehellä on kyllä FB:ssä profiili,mutta en ole uskaltanut pyytää häntä kaveriksi,sillä mietin mitä hän mahtaa ajattella kun tuntematon ihminen pyytää häntä kaveriksi jne..Jotenkin vaan tuntuu,että en mitenkään voi saada sitä,mutta silti hänen unohtaminen on vaikeaa...Miten neuvoisitte minua tässä tilanteessa?Kiitos kaikille vastauksista jo näin etukäteen:)!

Vierailija

Ilman muuta kannattaa käyttää kaikki keinot tutustua. Mitään siinä ei menetä ja vaikka saisikin pakit, on itselle karttunut kokemusta niiden saamisesta. Kun sitten taas seuraavalla kerralla tulee torjutuksi, pystyy sen ottamaan jo paljon helpommin vastaan. Aika harvalla tuskin kuitenkaan käynyt niin, että siitä ensimmäisestä tai toisestakaan ihastumisesta on tullut elämänkumppani, vaan useimmat meistä ovat käyneet monet sydänsurut lävitse ennen kuin se oikea on löytynyt.

Koskaan kun ei etukäteen tiedä, kuka se oikea tulee olemaan. Mutta jos ei itse uskalla olla aloitteellinen ja viedä juttua eteenpäin, jää ne parhaimmat vaihtoehdot kokematta.

Kutsu siis ihmeessä tämä tyyppi kaveriksi, ja kerro vaikka samalla muistavasi hänet sieltä autosta tai jotain muuta vastaavaa. Ihan kaveripohjalta liikkeelle, ja jos mitään sen enempää ei synny, et siinä todellakaan mitään menetä.

Vierailija

onhan näitä ns. kohtalotovereita varmasti paljonkin, eiköhän suurinpiirtein kaikki ole joskus olleet ihastuneita eikä ole saanut aloitetta aikaiseksi tai jostain muusta syystä tiennyt ettei ihastuksen kohdetta ole voinut saada omakseen.
Itsekkin aikoinaan yläasteella ollessani heti seiskalla ihastuin erääseen poikaan ja tiesin tämän olevan ulottumattomissani(hirveen vaikee sana muuten :P) ja tämä ihastus kesti koko yläaste ajan, ysin lopussa päätin, että kerron ihastuksestani, koska vaikka saisin pakit ei tarvitisisi viettää aikaa samassa tilassa, mutten koskaan saanut itseäni kerättyä ja kerrottua. Kaipa se johtui lähinnä siitä, että hän kavereineen pilkkasi minua, koska minulla oli tuolloin sairaus.
Äh, en osaa ikinä vastata lyhyesti ja ytimekkäästi. Tarkoitukseni oli vain sanoa, että jos tiedät ettet ko. henkilöä voi saada. Sinun täytyy vain päättää, että nyt unohdan hänet ja jatkan elämää. Hanki selaista tekemistä missä vältät hänen tapaamistaan ja ajattelemistaan, kyllä se pikkuhiljaa unohtuu :)

Vierailija
Cariba

onhan näitä ns. kohtalotovereita varmasti paljonkin, eiköhän suurinpiirtein kaikki ole joskus olleet ihastuneita eikä ole saanut aloitetta aikaiseksi tai jostain muusta syystä tiennyt ettei ihastuksen kohdetta ole voinut saada omakseen.
Itsekkin aikoinaan yläasteella ollessani heti seiskalla ihastuin erääseen poikaan ja tiesin tämän olevan ulottumattomissani(hirveen vaikee sana muuten :P) ja tämä ihastus kesti koko yläaste ajan, ysin lopussa päätin, että kerron ihastuksestani, koska vaikka saisin pakit ei tarvitisisi viettää aikaa samassa tilassa, mutten koskaan saanut itseäni kerättyä ja kerrottua. Kaipa se johtui lähinnä siitä, että hän kavereineen pilkkasi minua, koska minulla oli tuolloin sairaus.
Äh, en osaa ikinä vastata lyhyesti ja ytimekkäästi. Tarkoitukseni oli vain sanoa, että jos tiedät ettet ko. henkilöä voi saada. Sinun täytyy vain päättää, että nyt unohdan hänet ja jatkan elämää. Hanki selaista tekemistä missä vältät hänen tapaamistaan ja ajattelemistaan, kyllä se pikkuhiljaa unohtuu :)

Mitä jos ihastuminen ei ole mitään yläaste-kamaa?!? Hei haloo! Mitä jos tunteet on oikeasti mukana, eikä kyse ole mistään teini-ihastumisesta...

Vierailija

Itse olin nykyiseen poikaystävääni yli puolitoista vuotta ihastunut ja kun lopulta sain tilaisuuden tartuin siihen heti ja sain hänet omakseni. <3 Ollaan seurusteltu 1 vuosi 8 kk :)

Vierailija

^Kerro ihmeessä lisää omasta jutustasi ja etenkin se kiinnostaa miten sitten noin pitkän ajan jälkeen sait ihastuksesi omaksesi?Tuo antaa vähän toivoa eli ehkä minullakin on vielää mahikset saada tuo oma ihastukseni omakseni:).

Vierailija

Antakaa vinkkejä miten tehdä miehelle selväksi,että olen kiinnostunut hänestä ja haluaisin tutustua häneen?Ongelmana tässä omassa jutussani on juuri se,että en pääse hänen kansssaan jutteluetäisyydelle eli minun pitäisi näyttää kiinnostukseni muulla tavoin kuin sanoilla...Onpa tämä vaikeaa.Tämä mies on kyllä sellainen,että kukaan muu ei ole saanut jalkoja altani niin pahasti kuin hän,joten haluaisin kyllä tutustua häneen paremmin,joten vinkit miten ilmaista kiinnostus ovat tervetulleita:).

Vierailija

Lainaus:

Antakaa vinkkejä miten tehdä miehelle selväksi,että olen kiinnostunut hänestä ja haluaisin tutustua häneen?Ongelmana tässä omassa jutussani on juuri se,että en pääse hänen kansssaan jutteluetäisyydelle eli minun pitäisi näyttää kiinnostukseni muulla tavoin kuin sanoilla...Onpa tämä vaikeaa.Tämä mies on kyllä sellainen,että kukaan muu ei ole saanut jalkoja altani niin pahasti kuin hän,joten haluaisin kyllä tutustua häneen paremmin,joten vinkit miten ilmaista kiinnostus ovat tervetulleita:).

Ja miten kiinnostuksen voisi osoittaa sillä tavalla, ettei mies kuitenkaan tunne oloaan epämukavaksi?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat