Poikaystävä laiminlyö

Vierailija

Huomasin aikasempia keskusteluja liittyen tähän aiheeseen. Olen seurustellut vasta 3 kkta ja alan huolestua koska nyt jo ilmenee ongelmia. Tapasin poikaystäväni toisessa kaupungissa ja hän muutti samaan kaupunkiin, aloitti uudessa työssä ja harrastaa sohva surffausta (eli hän itse tarjoaa majapaikkaa muualta maailmalta tulleille matkaajille). Ennen tapasimme usein, mutta nyt en ole nähnyt häntä 2 viikkoon ja hän tuskin ottaa minuun yhteyttä. Meidän on pari kertaa ollut määrä tavata mutta hän onkin ottanut vieraita luokseen, sen sijaan että olisi minun kanssani.
Ymmärrän sen että hän haluaa tavata uusia ihmisiä yms. mutta hän ei näe mitään vikaa siinä että emme ole tavanneet. Tuntuu että hän pitää minua itsestään selvyytenä tai että olen viimeisenä hänen tärkeys-listallaan :( Olisi kiva kuulla, jos jolla kulla on samanlaisia kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija

JOs olette parisuhteessa, tuo ei kuulosta mielestäni normaalilta. Kahden ihmisen rakastuessa ja ollessa alkuhuumassa, ei ympärimaailman tulleiden tuttujen pitäisi edes pystyä viedä poikaystäväsi huomiota noin täydellisesti. Pakko kysyä nyt suoraan, oletko aivan vakuuttunut siitä että mies on rakastunut sinuun? Muistelen vaan oman parisuhteeni ensimmäisiä kuukausia, ei olisi ollut puhettakaan että kumpikaan olisi pystynyt olemaan tai halunnutkaan viettää paria yötä kauempaa erossa toisesta. Yleensä alkuhuumassa olevat ihmiset haluavat viettää kaiken vapaa-aikansa yhdessä:) Hieman hulluahan se on, mutta homma rupee tasoittumaan yleensä vasta noin puolen vuoden seurustelun jälkeen, jolloin ruvetaan enemmän näkemään taas muitakin ihmisiä.

Vierailija

En usko että kumpikaan on vielä rakastunut vaan ihastunut koska olemme seurustelleet vasta niin vähän aikaa, mutta eihän rakkaus syty aina ensi hetkellä. Molemmat välitämme toisistamme, mutta se on vaikeaa kun toinen osapuoli on enemmän kiireisempi kuin toinen. Olemme tutustuneet puolen vuoden ajan toisiimme ja päätimme vasta 3 kktta sitten alkaa seurustelemaan. Hän kyllä osoittaa romanttisia eleitä kun nähdään (ostelee ruusukimppuja, kokkaa minulle ruokaa). Ehkä olen itse hieman riippuvaisempi hänestä :D Itse olen sitä mieltä, että rakkauden tunnustamiseen menee hieman aikaa.

Vierailija

"Laiminlyö" on aika vahva sana. Vaikka olisi suhteessa, toista ei voi omistaa. Jos hänen harrastuksensa on hänelle todella tärkeä, niin ehkei hän ajattele että loukkaannut siitä. Teidän kannattaisi puhua.

Vierailija

Tuo oli hyvä kommentti! Ehkä ihmiset on vain erilaisia: toiset haluu olla koko ajan yhes, toiset kaipaa taas välillä omaa aikaa. Thanks! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat