hiivatulehdus ja hoito

Vierailija

paljonko hiivatulehduslääkkeet maksaa ? saako niitä ilman reseptiä,en mielellään menisi terveysasemalle jonottamaan pariksi tunniksi. lähteekö tulehdus heti kun lääkkeen on ottanut ? katsoin netistä erisivuilta oireet ja minulla on ne kaikki ja on aika rasittavaa :D

Kommentit (3)

Vierailija

apteekista saa ilman reseptiä. flukonatsol orion on kätevin, yks tabletti vaan ja n. vuorokaudessa pitäs helpottaa. maksaa kylläkin reilut 18€ mut ainakin mulla auttanu. sit on niitä voiteita ja emätinpuikkoja, joita käytetään 1-7 vrk mut eivät vaikuta kovin mukavilta.

Vierailija

Hoitovaihtoehtoja on monia. Mutta hyvä kuulla, että tämä Fluconazol on saatavilla ilman reseptiä ja toimii hyvin. On ollut kyseinen tuote paljon esillä ja on mietityttänyt sen toimivuus/saatavuus. Monet kun muut suun kautta nautittavat lääkket ovat ilmeisesti reseptillisiä..?!Tabletti kyllä ehdottomasti kätevin hoitokeino

Vierailija
nike__

apteekista saa ilman reseptiä. flukonatsol orion on kätevin, yks tabletti vaan ja n. vuorokaudessa pitäs helpottaa. maksaa kylläkin reilut 18€ mut ainakin mulla auttanu. sit on niitä voiteita ja emätinpuikkoja, joita käytetään 1-7 vrk mut eivät vaikuta kovin mukavilta.

Saa kyllä hyviä ja toimivia "yhden suun kautta otettavan tabletin" hiivalääkkeitä ihan alle 10€:lla, itse testasin ja oli nica'n'easy :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat