Yhdyntäkipuja ja nolostuttavia ääniä..?

Vierailija

Itselläni on välillä yhdyntäkipuja harrastaessamme poikaystäväni kanssa seksiä. Kuitenkin nämä kivut ilmaantuvat pääasiassa sisäänmeno vaiheessa.
Lähetyssaarnaaja asennossa on kuitenkin muutaman kerran ruvennut niin lujaa sattumaan, että olemme joutuneet keskeyttämään :/ Itseäni se harmittaa kauheasti, vaikkei poikaystävääni harmita sillä tavalla. Tai tietenkin harmittaa, mutta on onnellinen siitä, että kerron jos sattuu.
Kun taas hän tulee takaapäin sisälleni, tuntuu hieman aluksi pientä kipua sisääntulo vaiheessa. Mutta sen jälkeen ei satu ollenkaan, päin vastoin.. Se tuntuu aivan ihanalta! =) Toki itsekin tykkään olla päällä ja tällein, mutta takaapäin tuntuu parhaimmalta.. =)
Onko teillä ollut samanlaisia kokemuksia? Sattuuko teitä jossain tietyssä asennossa? Oletteko havainneet jonkun asennon erittäin hyväksi tämän asian suhteen? =)

Ja sitten toinen asia. Kun harrastamme seksiä "takaapäin" niin ilmaa työntyy sisääni, ja siitähän sitten syntyy hienoja ääniä.. Itseäni nolottaa ihan hirveästi, vaikka mitenkään se ei ole minun syyni, että emättimeen menee ilmaa.
Poikaystäväni tuntuu taas nauttivan äänistä ja sanoo ettei häntä haittaa, vaan päinvastoin. Silloin yleensä naurattaa, mutta silti nolottaa. Olen kyllä sanonut että mua hävettää ne, ja kauhulla odotan aina sitä hetkeä, milloin kuuluu ensimmäinen ääni. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Jos on, niin miten suhtaudutte? =) tai miten seksikumppaninne suhtautuu? =)

Kommentit (2)

Vierailija

Heips!

Itsellä vähän sama ongelma, että sisään tulo sattuu aina vähäsen (varsinkin jos itse olen liian kuiva) ja jotkut asennot tuntuu siltä kun ne menis "liian syvälle". Mutta tykkään itte kans takaapäin eniten ja nää "emätinpierut" on ihan tuttu juttu ja itteekin useesti hävettäny ne, mutta ne on kuulemma ihan normeja, eikä kukaan mies oo ikinä niistä sanonu, paitsi pitempiaikanen exä valitti että ne on kamalia, mutta kiusallaan todennäköisesti vaan :) Joten älä huoli!

Vierailija

Joskus sattuu ku ollaa harrastettu joku kolme, neljä kertaa päivässä, mut ne on kyl menny sit ohi parilla lepopäivällä. Mut sillon ku sattuu ni ei siin oo enää asennon vaihto auttanu vaa ollu pakko keskeyttää yhdyntä ja vaihtaa käsipeliin ettei jää kummallekaa paha mieli.

Ja juu noi 'emätinpierut' kuuluu meijänki makkarista. Tooosi noloahan ne oli alkuun mut ku ei niille mitään mahda, ni niihin tottuu. Avokki ei oo onneks sanonu koskaa niist mitää, ku kerta normaalista asiasta on kyse.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat